شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راهپیمایی

حوزه/مردم دشمن‌شناس، بصیر، انقلابی و ولایتمدار خراسان شمالی، علما و روحانیون، طلاب و مسئولان این استان امروز در محکومیت فتنه جدید توأم با اغتشاش و ناهنجاری دشمن، با برگزاری راهپیمایی ، اقدامات فتنه گران و منافقان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، پیش از ظهر امروز مردم بصیر، انقلابی، دشمن‌شناس و ولایتمدار این استان برای محکوم کردن اغتشاشات و فتنه‌انگیزی‌های چند روز اخیر در کشور که با دست‌اندرکاری و پشتیبانی پیدا و پنهان دنیای استکبار صورت گرفت، در نقاط مختلف استان راهپیمایی کردند.

اقشار مختلف مردم استان خراسان شمالی، از طلبه، روحانی و دانشجو گرفته تا پیرزنان و پیرمردان در هوای سرد زمستانی و با وجود شرایط نامساعد جوی و بارش باران، از مقابل مسجد امام خمینی (ره) به سمت مسجد انقلاب  بجنورد، با سردادن شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر اسرائیل از آشوب گران اعلام برائت کرده و هرگونه اقدام هنجار شکنانه را محکوم کردند.

این راهپیمایی، در شهرهای شیروان از چهار راه دفاع مقدس به سمت میدان انقلاب،  اسفراین از خیابان ولیعصر به سمت میدان امام خمینی (ره)، در آشخانه از چهار راه شهرداری به سمت مصلای جمعه، قاضی دفتر امام‌جمعه تا حسینیه شهر، پیش قلعه خیابان مخابرات تا مسجد شهر، در شهر گرمه از میدان ارشاد تا چهار راه مرکزی و در شهر راز هم این مراسم  از چهار راه شهید بهشتی تا مسجد جامع شهر، با شکوهی انقلابی برگزار شد.

همچنین قرار است این مراسم در شهرهای جاجرم و فاروج هم 15 دی‌ماه پس از اقامه نماز جمعه، برگزار شود.

در پی حوادث تلخ روزهای اخیر و توطئه دشمنان برای حضور در جمع مردم معترض به گرانی‌های اخیر، تلاش کردند از صف مردم برای حمله به نظام مقدس اسلامی و ایجاد فتنه‌ای نو در جامعه استفاده کنند.

اعتراض‌های مدنی در همه جای دنیا مرسوم است، اما فتنه گران، معاند و دشمنان داخلی و خارجی در پی شکست داعش از جبهه مقاومت تلاش کردند با بهره‌برداری از این اعتراض مدنی، ناامنی را به داخل وطن بکشانند.

حجت‌الاسلام رحمانی، یکی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی محکومیت فتنه جدید در بجنورد، هدف خود از حضور در جمع هزاران نفری مردم را بیزاری از آشوب گران و فتنه گران عنوان کرد و گفت: آن‌هایی که در چند روز گذشته به خیابان‌ها آمده و اموال عمومی، بانک‌ها و شیشه منازل و مغازه‌های مردم را شکستند و خسارت وارد  کردند، منافق و فتنه‌گر هستند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha