پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تخریب

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین با اشاره به اقدام اغتشاشگران در به آتش کشیدن حوزه علمیه تاکستان و قرآن ها و کتب دینی، گفت: تصاویر این اقدام وحشیانه و مصاحبه هایی از طلاب و شاهدان عینی، تهیه شده که تحت عنوان مستند «تکرار فیضیه» به زودی تدوین و از شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهدشد.

حجت الاسلام علاالدین صفی خانی در بازدید از حوزه علمیه تاکستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اظهار تاسف از هجوم آشوبگران به حوزه علمیه این شهر، گفت: در نظام جمهوری اسلامی، مردم در چارچوب قانون حق اعتراض دارند، ولی این اعتراض‌ها هرگز نباید علیه نظام و یا در جهت زیرسوال بردن ارزش‌ها باشد.

وی با اشاره به این که ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر کشور بخشی از طرح و نقشه دشمن است، افزود: یقینا در پشت صحنه این ناآرامی‌ها، آمریکا، اسرائیل و آل سعود قرار دارند و می خواهند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

حجت الاسلام صفی خانی یادآور شد: اعتراضات و حرکت‌های اولیه مردم  در راستای مشکلات اقتصادی  بود، ولی متاسفانه با سوء استفاده فرصت طلبان، کم‌کم رنگ و بوی سیاسی گرفت و امروز در حال تبدیل شدن به فتنه است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین ادامه داد: وقتی می‌بینیم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور آمریکا و سیاستمدارانی که دشمنی خود را با نظام انقلاب اسلامی رسما بیان کرده‌اند، از اغتشاشات و حرکت‌های ضدمردمی اخیر در ایران استقبال و صراحتا از آن حمایت می‌کنند، متوجه می‌شویم که این حرکات کاملا «دانسته و هماهنگ‌شده» صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اقدام اغتشاشگران در به آتش کشیدن حوزه علمیه تاکستان و قرآن ها و کتب دینی، گفت: تصاویر این اقدام وحشیانه و مصاحبه هایی از طلاب و شاهدان عینی، تهیه شده که تحت عنوان مستند «تکرار فیضیه» به زودی تدوین و از شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهدشد.

حجت الاسلام صفی خانی در پایان گفت: مستند حضور روحانیون حوزه علمیه در مناطق زلزله زده کرمانشاه نیز تدوین شده که  روز 16 دی از شبکه استانی مرکز قزوین و شبکه شما به روی آنتن می رود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha