جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری راهپیمایی خودجوش مردم با بصیرت استان، در روز پنجشنبه ۱۴ دی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی قابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به محکومیت اقدامات اخیر عده ای فرصت طلب و آشوبگر، گفت: مردم، کشور خود را دوست دارند و امنیت برای آنها مهم است و هر فردی بخواهد سوء استفاده کند با او برخورد می کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به این که باید شرایطی را ایجاد کنیم تا فضای بیان مشکلات فراهم تر شود، افزود: مردم در هر جامعه ای از جمله کشور ما یک سری مطالبات اجتماعی و معیشتی دارند که ممکن است برآورده نشده باشد و تا حدودی این گونه است، لذا باید مردم مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: بعد از وقایعی که در تاکستان رخ داد، مردم انقلابی این شهر خودجوش وارد صحنه شدند و جواب محکمی به آشوب گران دادند و امروز دیگر اجازه نخواهیم داد برخی فرصت طلبان که از بیگانگان دستور می گیرند از شرایط کنونی و احساسات استفاده کرده و خود را پشت مطالبات مردمی پنهان و به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین قابل تصریح کرد: حساب کسانی که به مسئولان و دولت انتقاد دارند و از برخی مسائل ناراحت هستند و خواستار پاسخگویی به مطالبات خود از سوی مسئولان با روش قانونی می باشند، از کسانی که اموال عمومی را تخریب می کنند و خودروهای مردم را به آتش می کشند، کاملا جداست.

وی به برگزاری راهپیمایی مردم ولایتمدار استان قزوین در روز پنجشنبه -14 دی اشاره کرد و گفت: مردم انقلابی و با بصریت ما قرار است در یک حرکت خودجوش، روز پنجشنبه به صحنه آمده و تکلیف فرصت طلبان و آشوبگران را روشن کنند و بار دیگر با آرمان ها و ارزش های انقلاب و رهبری بیعت کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha