شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

مدیر کل اوقاف مازندران با محکوم کردن اهانت و جسارت برخی اغتشاش گران به چند امامزاده در استان، این اقدام اخلال گران را نشانه ضدیت آنها با اسلام و انقلاب دانست.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با محکوم کردن اهانت و جسارت برخی اغتشاش گران به چند امامزاده در استان، این اقدام اخلال گران را نشانه ضدیت آنها با اسلام و انقلاب دانست.

وی با بیان این که این گونه اقدامات از سوی هر فرد و یا گروهی به شدت محکوم است، افزود: مردم مؤمن و دیندار کشور و استان مازندران به طور حتم پاسخ محکمی به هتاکان به مقدسات دینی خواهند داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اهانت به مقدسات دینی و ارزش های الهی در هیچ دین و آیینی مورد پذیرش نیست، خاطرنشان کرد: این اقدام ضد دینی اخلال گران موجب جریحه دار شدن قلوب مردم استان شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که فتنه گران در سال 88 نیز به ارزش های حسینی جسارت کردند، بیان داشت: اهانت فتنه گران به سید و سالار شهیدان موجب خروش ملت بزرگ ایران در نهم دی سال 88 شد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که این بار عده ای اغتشاش گر و اخلال گر به بهانه مسائل اقتصادی و گرانی در کشور به دنبال ایجاد آشوب و بلوا در برخی شهرهای کشور هستند، تصریح کرد: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع تحقق اهداف شوم و خطرناک آنها در داخل کشور شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران از همان ابتدا صف خود را از صف اغتشاش گران جدا کردند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان عاشق نظام و انقلاب هستند و به هیچ عنوان حاضر نیستند به این مملکت آسیبی وارد شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که متأسفانه اغتشاش گران در اقدامی ضد دینی به تخریب و آتش زدن چند امامزاده در استان روی آوردند، تصریح کرد: در این اقدام شنیع آستان سه امامزاده در قائمشهر و سوادکوه شمالی در آتش سوخت.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که مردم منطقه به شدت از این اقدام اغتشاش گران عصبانی و ناراحت هستند، خاطرنشان کرد: به طور حتم با عوامل این جسارت برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اهانت به مقدسات دینی ملت بزرگ ایران موجب جریحه دار شدن قلوب آنها می شود، تصریح کرد: مردم ولایی استان نیز به هیچ عنوان این گونه اهانت ها را تحمل نخواهند کرد و به زودی پاسخ محکمی به توطئه گران خواهند داد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که در جسارت اغتشاش گران به سه امامزاده در استان متأسفانه علاوه بر سوختن ساختمان این امامزاده ها، قرآن، ادعیه و کتب موجود در این اماکن دینی نیز در آتش سوخت، خاطرنشان کرد: مردم در تماس های متعددی خواستار برخورد قاطع و جدی مسؤولان امر با عوامل این اقدام ضد دینی شدند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که جسارت و توهین به مقدسات دینی نشان دهنده ضعف شدید دینی اغتشاش گران است، خاطرنشان کرد: اخلال گران در نظم و امنیت جامعه امروز نمادهای دینی و مذهبی کشورمان را هدف گرفته اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رفع مشکلات اقتصادی در کشور مسیر دیگری دارد و نباید با اهانت و جسارت به نمادهای دینی همراه باشد، تصریح کرد: کسانی که این گونه رفتارهای زشت و خطرناکی دارند به طور حتم از مردم و جوانان دیندار کشورمان نیستند. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha