پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسین کوثری-امام جمعه شیروان

حوزه/عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به فتنه جدید دشمنان در ایران اسلامی گفت: انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) به کوری چشم دشمنان پابرجا است و دشمن نمی‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری، پیش از ظهر امروز در راهپیمایی مردم شیروان در پاسخ به اقدامات اخیر اغتشاش‌گران و هتاکان اظهار داشت: انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) به کوری چشم دشمنان پابرجا است و دشمن نمی‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه فرصت‌طلبان در اعتراضات نباید رخنه کنند، افزود: نباید به فرصت‌طلبان و دشمنان اجازه رخنه در اعتراضات و انتقادات داد، زیرا که نظام از آن مردم است.

امام‌جمعه شیروان با اشاره به اینکه سرنخ‌هایی که امروز به دست ما و مردم رسیده است مشخص می‌کند که عوامل استکبار پشت این اغتشاشات قرار دارند، گفت: دشمنان ‌می‌خواهند با استفاده از فرصت به دست آمده زهر خود را دوباره به انقلاب اسلامی بریزند و شکست‌هایی را که خورده‌اند، جبران کنند.  

وی با اشاره به راهپیمایی علیه فتنه جدید و حضور گسترده و پرشور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: مردم با حضور خود دشمنان انقلاب اسلامی را مورد هجمه قراردادند که افتخار ملت ایران این است که نظامی بر خواسته از ارزش‌های دینی دارند و در هیچ جای دنیا چنین نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با بیان اینکه باید حرف‌هایمان را به دولتمردان بگوییم، افزود: این نظام مقتدر و قدرتمند است و دشمنان تاکنون کار به جایی نبردند و کسانی که فکر می‌کنند این نظام ضعیف است باید این آرزو را به گور ببرند.

وی تصریح کرد: این مردم هستند که فریاد می‌زنند مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال و بیکاری دارند، اما فریادشان روز به روز بر آمریکا بلندتر است چرا که این نظام ریشه‌های آن بسیار قوی است و از سویی ملت ایران، ملت پایدار و پیرو خط ولی‌فقیه است.

امام‌جمعه شیروان اظهار داشت: انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی(عج) پابرجا است و دشمن نمی‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند و مردم باید هوشیار و بصیر باشند و مواظب باشند فرصت‌طلبان از آن استفاده نکنند.

وی گفت: مردم جانشان را مخلصانه برای نظام جمهوری اسلامی فدا کرده‌اند امروز هم میلیون‌ها نفر حاضر به جان‌فشانی برای این نظام هستند، در جریانات اعتراضات، منافقان، سلطنت‌طلب‌ها و فتنه‌گرها از این موضوع به شکل‌های گوناگون استفاده کردند و به اندازه‌ای هماهنگ بودند که اختیار را از مردم گرفته و می‌خواستند نشان دهند که مردم ایران ناراضی هستند و سبب شد که دشمنان اسلام خوشحال شوند و ترامپ از آن‌ها حمایت کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کوثری اظهار داشت: دشمنان بدانند مردم ما با نظام مخالف نیستند و  به این نظام مقدس عشق می‌ورزند و تا پای جان از آن حفاظت می‌کنند.

عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی به موج‌سواری دشمنان از اعتراضات مردمی اشاره کرد و گفت: برخی از این جریان سوءاستفاده کردند و با مغالطه بر این اتفاقات اخیر موج‌سواری کردند، مردم و حوزه‌های علمیه آگاه هستند و حساب مردم را از فتنه‌گران جدا می‌کنند.

گفتنی است، راهپیمایی بزرگ مردم با بصیرت شیروان در پاسخ به اقدامات اخیر اغتشاش‌گران و هتاکان و برای بیعتی دیگر با ولایت و شهدای عزیز از محل چهارراه دفاع مقدس تا میدان انقلاب برگزار شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha