پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه سفره فتنه‌ در حال جمع شدن است، گفت: از آمریکا گله‌ای نداریم، چون تکلیفش مشخص است، اما از خودی‌ها گله‌مندیم و نباید در دام شیطان بیفتند و مسئولان نیز باید به خواسته‌ها و درخواست‌های به‌حق مردم توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با هدف بررسی برنامه‌های بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی و با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در این استان با اشاره به تجمعات و اغتشاشات اخیر در برخی از استان‌های کشور اظهار داشت: فتنه جدید و حوادث اخیر حرمت‌شکنی و مردم‌آزاری بود و بساط فتنه جدید در حال جمع شدن است و تا زمانی که شیطان بزرگ آمریکا است از مکر و حیله‌اش در امان نیستیم و نباید غافل شویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در استان سمنان در جریان این حوادث و تجمعات مسائل نگران‌کننده‌ای رخ نداد، تصریح کرد: این امر بیانگر بالا بودن فرهنگ مردم این استان است. امام صادق (ع) می‌فرمایند «تا شیطان زنده است نباید از مکر و حیله‌اش غافل بود».

وی با بیان اینکه سفره این فتنه‌ها نیز در حال جمع شدن است، افزود: از آمریکا گله‌ای نداریم، چون تکلیفش مشخص است، اما از خودی‌ها گله‌مندیم و نباید در دام شیطان افتاد و مسئولان نیز باید به خواسته‌ها و درخواست‌های به‌حق مردم توجه کنند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به آئین‌های بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: 40 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی گذشته است و باید جشن بگیریم و برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این ایام اقدام بسیار خوبی است.

آزادی بیان با ساختارشکنی سنخیتی ندارد

استاندار سمنان نیز در این نشست با اشاره به نعمت‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: آزادی بیان از نعمت‌هایی است که انقلاب اسلامی به ملت ایران داده است، اما آزادی بیان با ساختارشکنی و زیر سؤال بردن ارزش‌های اسلامی سنخیتی ندارد.

محمدرضا خباز با اشاره به تجمعات و اغتشاشات اخیر در برخی از استان‌های کشور تصریح کرد: درایت مردم و تلاش فوق‌العاده نیروهای امنیتی دست‌به‌دست هم داد تا دسیسه‌های دشمنان نقش بر آب شود و مردم این استان نیز در این حوادث سربلند بیرون آمدند و صف خود را از این مسائل جدا کردند و نیز از نیروهای امنیتی، انتظامی، بسیج و سپاه به‌واسطه تلاش و اقتدار آنان باید تجلیل کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha