جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصاحبه حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه مسائل اقتصادی و معیشتی تنها بهانه‌ای برای ضربه به اصل نظام و انقلاب بود، گفت: اگرچه مردم دغدغه معیشتی فراوانی دارند، اما دشمن به واسطه این مشکلات اقتصادی طرح اعتراضات هنجارشکنانه خیابانی را راه‌اندازی کرد و لازم بود که ملت ایران، با قاطعیت جلوی آنها را بگیرند و امروز بحمدالله این رویداد با شکوه رقم خورد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به رویدادهای اخیر جامعه، اظهارداشت: اگرچه اعتراضات در ابتدای شکل‌گیری‌اش به دلیل گرانی و مسائل اقتصادی بود، اما آرام‌آرام رنگ و بوی مخالفت با اصل انقلاب گرفت و به سوی ساختار و هنجارشکنی و مبارزه با اصل نظام پیش رفت.

وی با بیان اینکه استراتژی‌های مبارزه علیه نظام همان استراتژی‌های دشمن در دروان فتنه ۸۸ بود، گفت: پس از مخالفت علنی معترضان با اصل نظام و تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم به واسطه آشوب گران و اراذل، حمایت سردمداران آمریکایی از مخالفین و فتنه انگیزان آغاز شد و بدین ترتیب هدف اصلی معترضین مشخص شد.

امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به همکاری سلطنت‌طلب‌ها و منافقین برای آشوب در کلان‌شهرهای کشور، تصریح کرد: امروز به وضوح مشخص شده که سناریوی طرح اعتراضات ساختار شکنانه از آن سوی مرزها با مجری‌گری گروهک‌هایی همچون سلطنت‌طلب‌ها و منافقین انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، با تأکید بر اینکه مسائل اقتصادی و معیشتی تنها بهانه‌ای برای ضربه به اصل نظام و انقلاب بود، اظهارکرد: اگرچه مردم دغدغه معیشتی فراوانی دارند، اما دشمن به واسطه این مشکلات اقتصادی طرح اعتراضات هنجارشکنانه خیابانی را راه‌اندازی کرده و لازم بود که ملت ایران، با قاطعیت جلوی آنها را بگیرند و امروز بحمدالله این رویداد با شکوه رقم خورد و فتنه‌ای دیگر از دامن جمهوری اسلامی زدوده شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان با بیان اینکه اغتشاشگران به هویت ملی ایران توهین کردند، گفت: کسانی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را آتش زدند، قطعاً مشکل معیشتی نداشته و نمک پرورده و مزدور وابسته به غرب هستند که ملت ایران الحق و الإنصاف، به خوبی پاسخ آنها را دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha