جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برقراری

حجت الاسلام برقراری گفت: برخی خواص با شرایطی، خاصیت خود را از دست می دهند و به جای این که مدافع ارزش های انقلاب باشند، برای انقلاب و نظام اسلامی هزینه ایجاد می کنند.

حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به اهمیت بصیرت بخشی به جامعهف اظهار داشت: از آنجایی که انقلاب اسلامی برخاسته از حوزه های علمیه است و بنیانگذار انقلاب نیز فرزند حوزه است و همراهان ایشان هم تربیت شدگان در حوزه های علمیه بودند، لذاکسانی که علت موجبه انقلاب هستند باید علت مبقیه هم باشند.

وی تصریح کرد: از آنجا که حقیقت اسلام در انقلاب تعریف می شود نیازمند وجود روحانیت اصیل در حوز های علمیه برای تداوم و بقای انقلاب هستیم و روحانیت تربیت یافته در مکتب اسلام ناب در بستر حوزه های علمیه عامل مصونیت از انحراف انقلاب هستند.

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه در بصیرت افزایی جامعه نقش اول را دارند، لذا موریانه های داخلی درصدند نقش حوزه های علمیه را در بصیرت افزایی کمرنگ کنند و این به دلیل تبلیغات گسترده دشمنان داخلی و خارجی است.

حجت الاسلام برقراری خاطرنشان کرد: حوزه ها در صورتی می توانند نقش آفرین باشند که به هیچ جناحی تعلق خاطر نداشته باشند و از روی دلسوزی و آینده نگری و حساسیت به تداوم به انقلاب اسلامی رفتار کنند.

استاد حوزه علمیه ملایر تصریح کرد: تا زمانی که شرایط چنین است و خواص و مردم از ولایت تبعیت و حمایت می کنند هیچ گزندی نمی تواند جامعه و نظام اسلامی را تهدید کند.

وی در پایان گفت: برخی خواص با شرایطی، خاصیت خود را از دست می دهند و به جای این که مدافع ارزش های انقلاب باشند، برای انقلاب و نظام اسلامی هزینه ایجاد می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha