جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی - امام جمعه آمل

امام جمعه آمل با اشاره به این که به طور حتم رسیدگی و تحقق مطالبات به حق مردم یکی از مهم ترین وظایف دولت است، گفت: مسؤولان باید با وحدت و همدلی مردم در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی، امام جمعه آمل، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از این روزها باید درس بگیریم و قدر امنیت را بدانیم، اظهار داشت: آغاز این تحرکات بر مبنای گرانی و وضعیت بد اقتصادی کشور کلید خورد و باید تاکید کرد که مطالبات قانونی مردم به حق است و باید از سوی مسئولان پیگیری شود.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه کسی که پرچم ایران را به آتش می‌کشد از این نظام نیست، گفت: رأفت اسلامی در این زمان جواب نمی‌دهد و باید با کسانی که مخل امنیت مردم هستند با اشد مجازات برخورد شود، اما در عین حال نیز باید حرف کسانی که تنها درد نان و گرانی دارند به خوبی شنیده و در جهت حل آن با جدیت تلاش شود.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان اینکه هیچ فضای ورزشی در سطح شهر برای جوان رایگان نیست و حتی برای بازدید از موزه هم باید پول داد، بیان کرد: این مشکل از دولت است و دولت باید امکانات کامل برای زندگی و تفریح جوانان را در اختیار آنها قرار دهد.

وی نگاه بر اینکه مدینه فاضله ساختیم و مشکلی وجود ندارد را اشتباه دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر تاکید بسیاری در بحث اقتصاد و توسعه و اشتغال داشتند که اگر انجام می‌شد این اتفاقات نمی‌افتاد.

امام جمعه آمل در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه گوش مردم از شعارهای دولتمردان پر شده و مردم عمل می‌خواهند، تصریح کرد: اگر همان مقدار که برای برجام وقت و هزینه شد، برای اشتغال شود تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که رسالت اصحاب رسانه در مسیر بیان حقایق و واقعیت‌ها است، متذکر شد: اصل انقلاب اسلامی بر مبنای خدمت به مردم است که ضرورت دارد گام‌های عملی شایسته‌ای در این مسیر برداشته شود.

امام جمعه آمل با بیان این که امروز بانک‌ها و مؤسسات مالی بزرگ‌ترین خیانت را به مردم می‌کنند، تصریح کرد: دولت باید با این تخلف ها برخورد لازم را داشته باشد تا همین امور سبب نارضایتی مردمی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به طور حتم رسیدگی و تحقق مطالبات به حق مردم یکی از مهم ترین وظایف دولت است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با وحدت و همدلی مردم در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور گام بردارند.

حجت الاسلام مرتضوی با تأکید براین که دولت باید از دادن وعده های غیر عملی به شدت پرهیز کند، تصریح کرد: مردم دیگر از وعده ها و شعارهای بی پشتوانه خسته شده اند و امروز در عمل می خواهند مشکلات کشور در حوزه اقتصادی و معیشتی رفع شود.

امام جمعه آمل با بیان این که مردم فهیم، انقلابی و با بصیرت کشورمان نیز با مراقب باشند تا خدای ناکرده عواقب خارجی در صفوف آنها رخنه نکند، بیان داشت: در این روزهای گذشته به وضوح دیدیم که دشمنان انقلاب همچون کرکس در آسمان کشورمان پرواز می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه مسؤولان باید مهم ترین دغدغه امروز آنها رفع مشکلات و خواسته های عمومی مردم به ویژه در حوزه اقتصادی باشد، خاطرنشان کرد: این مردم برای انقلاب خون های بسیاری ریخته اند و مسؤولان نیز باید عمل به وظیفه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha