جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع مردم انقلابی دارالمجاهدین همدان

حوزه/ قنبری همدانی با تاکید بر این که هیچ مسأله ای نمی تواند به انقلاب اسلامی مردم بنیان ضربه وارد کند، گفت: ملت ایران با حضور در حماسه هایی همچون ۹ دی تمامی نقشه های پلید آمریکا و اسراییل را نقش بر آب کرده و نشان داده اند که پیرو رهبر معظم انقلاب و خط ولایت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حشمت الله قنبری همدانی، محقق و پژوهشگر تاریخ اسلام، شامگاه چهارشنبه در تجمع مردم همدان نسبت به رفتار های هنجار شکنانه و فجایع اخیر در کشور با اشاره به حیله های دشمنان اسلام، گفت: عده ای دست نشانده استکبار جهانی و چشم به غرب دوخته سعی در تخریب اموال عمومی و اغتشاش در کشور را دارند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور در حماسه هایی همچون ۹ دی تمامی نقشه های پلید آمریکا و اسراییل را نقش بر آب کرده و نشان داده اند که پیرو رهبر معظم انقلاب و خط ولایت هستند.

قنبری همدانی گفت: داعش با پشتیبانی های فراوانی از نظر نیرو، اطلاعات و تجهیزات و با پشتیبانی مستقیم از ۸۰ کشور جهان نتوانست در مقابل سپاه اسلام بایستد.

وی در ادامه افزود: رزمندگان اسلام نه تنها داعش را بلکه تمامی سرمایه گذاری های استکبار جهانی را از بین برده و سبب درخشیدن اسلام در منطقه شده اند.

این پژوهشگر دینی  با اشاره به دخالت های آمریکا و عربستان صعودی خاطرنشان ساخت: از آنجایی آمریکا و آل سعود نسبت به پیروزی های اسلام درمانده و خسته شده اند سعی دارند با تحریک عده ای غافل به امنیت ملی ایران ضربه وارد کنند.

وی در ادامه افزود: ملت ایران اسلامی مردمی شرافت مند و غیور هستند و در تمامی صحنه ها و آشوب ها اعم از داخلی و خارجی اجازه دخالت به دشمنان اسلام نخواهند داد.

قنبری همدانی  در پایان گفت: ملت ایران اسلامی پای انقلاب و اسلام ایستاده و تحریم، آشوب و هیچ مسأله ای نمی تواند به بنیان  انقلاب اسلامی "مردم بنیان" ضربه وارد کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha