جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله شاهچراغی در دیدار با وزیر کشور

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی نعمت خدمت‌رسانی به آحاد مردم در جامعه نصیب مسئولان شده است، گفت: مسئولان باید فرصت را غنیمت بشمارند و در خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی‌شان بکوشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، صبح امروز در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و استانداران پیشین و جدید سمنان، در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی نعمت خدمت‌رسانی به آحاد مردم در جامعه نصیب مسئولان شده است، اظهار داشت: مسئولان باید این فرصت را غنیمت شمارند و در خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی‌شان بکوشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان بیش‌ازپیش در راستای تقویت وحدت در جامعه تلاش کنند، تصریح کرد: مردم استان سمنان با پیشینه تاریخی و فرهنگی، اجتماعی بسیار غنی که دارند مهمان استانداری جدید هستند که امیدواریم در آغاز راه موفقیت‌های چشم‌گیری را درزمینهٔ اقتصادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم رکن اصلی مسئولیت مسئولان در کشور است، افزود: باید از این فرصت به‌دست‌آمده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمتگزاری بهتر و بیشتر به مردم بهره برد.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه تأمین آب و رفع مشکل کم‌آبی از دیگر اولویت‌های استاندار جدید سمنان باید باشد، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مدنظر برای مسئولان باید وضعیت معیشتی، اقتصادی، بیکاری، مسائل فرهنگی، هجمه فرهنگی دشمنان و نظیر آن باشد که این امور بسیار موردتوجه هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید به سرمایه‌های انسانی استان سمنان نگاه ویژه داشته باشند، افزود: به گواهی آمار، سمنان را می‌توان یک استان مستعد درزمینهٔ نیروی جوان دانست که باید قدر دانسته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: انتظار ما از وزارت کشور و استاندار جدید سمنان تمرکز بر روی رفع دو مشکل آب و بهبود فضای کار در استان است.

وی با بیان اینکه استان سمنان همواره از وحدت مثال‌زدنی برخوردار بوده است، گفت: توصیه ما به سید شهاب‌الدین چاووشی، استاندار جدید سمنان این است که این وحدت و انسجام همچنان حفظ شود.

آیت‌الله شاهچراغی با تقدیر و تجلیل از خدمات و زحمات دکتر محمدرضا خباز استاندار پیشین سمنان خاطرنشان کرد: باید قدردان مسئولان متعهد و پرتلاش بود و دکتر خباز در این چند سال زحمات بسیار زیادی در استان کشیدند که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه «از همه استانداران گذشته استان سمنان حمایت کرده‌ام» گفت: بر این اساس از استاندار جدید سمنان نیز در راستای خدمات بهتر و برنامه‌های شایسته‌تر حمایت خواهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha