جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسملین غلامرضا شریفی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قم

حوزه/ یکی از دلایلی که باعث مشکلات اجتماعی می شود، این است کسانی که عهده دار مسئولیت تربیت و مراقبت هستند، به وظیفه خود درست عمل نمی کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شریفی امروز در همایش مطالبات رهبری که با موضوع راهکارهای تبلیغی- فرهنگی در خصوص ناهنجاریهای اجتماعی و فرهنگی با تاکید بر آسیب های فضای مجازی  در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء در قم برگزار شد گفت: موضوع امروز همایش مطالبات رهبری در خصوص مسائل آسیب های اجتماعی و ناهنجاریهای فرهنگی است. یکی از دلایلی که باعث مشکلات اجتماعی می شود،‌ کسانی که عهده دار مسئولیت تربیت و مراقبت هستند، به وظیفه خود درست عمل نمی کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه قم با بیان اینکه والدین در این عرصه نقش مهمی دارند افزود: از جمله مسئولیت های مهم والدین، تربیت صحیح براساس مبانی دینی و مراقبت از فرزندان است.

وی با تاکید براینکه مسائل آسیب های اجتماعی و تربیتی از سوی کسانی که عهده دار موضوعات تربیتی هستند، جدی گرفته نشده عنوان کرد: اگر نتوانیم الگوی مناسب تربیتی واخلاقی برای فرزندان باشیم باید منتظر آسیب های اجتماعی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی با بیان اینکه کسی که عهده دار مسئولیتی در نظام است باید هزینه آن را بپردازد و متأسفانه این مسئله کمتر در بین مسئولین مشاهده می شود، عنوان کرد: در طول تاریخ اسلام اهل بیت(ع) برای دفاع از دین، هزینه داده اند تا اسلام استوار، باقی مانده و تداوم یابد.

40/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha