جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قوه قضائیه

حوزه/ دستگاه قضائی در برخورد با آشوب گران واغتشاشگران در مسائل اخیر مصمم است و با برخورد قاطعانه خود مشت محکمی بردهان آشوب گران زد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، دکتر رافاهی امروز در همایش مطالبات رهبری که با موضوع راهکارهای تبلیغی- فرهنگی در خصوص ناهنجاریهای اجتماعی و فرهنگی با تاکید بر آسیب های فضای مجازی  در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء در قم برگزار شد، با بیان اینکه رهبر انقلاب تاکید فراوانی بر پیشگdری از وقوع جرم دارند، گفت: عدم توجه به این مسئله مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کرده است.

مدیر کل مشارکت های مدنی و پیشگیری مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با بیان اینکه بیشترین جرم ها درشبکه اجتماعی صورت می گیرد و از جلمه این جرم ها همین مسئله اخیر فتنه بود عنوان کرد: عدم مراقبت از این شبکه باعث شده،  بعضی افراد ناآگاه مشکلاتی برای کشور ایجاد کنند.

وی افزود: دشمن برای این شبکه و مسائل اجتماعی برنامه های وسیعی را طراحی کرده است و یکی از مهمترین برنامه ها، ضربه زدن به خانواده دینی و توهین به مقدسات است که نمونه آن را در همین روزهای اخیر دیده ایم.

رافاهی افزود: سرمایه داران صهیونیزم برای آسیب زدن به جامعه اسلامی برنامه و هزینه های هنگفتی کرده اند و هدف این هزینه کردن ضربه زدن به نظام، انقلاب و دین است.

مدیر کل مشارکت های مدنی وپیشگیری مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از راه اندازی سامانه سجام به عنوان سیستم جامع اطلاعاتی در کشور خبرداد و گفت:  هدف از راه اندازی این شبکه تبادل اطلاعات مردمی و نظارت بر وقوع جرم است. درحال حاضر 20 هزار نفر دراین  سیستم جامع عضو شده اند. 

وی با بیان اینکه حوزه علمیه و مبلغان نقش مهمی در پیشگیری از وقوع جرم می توانند داشته باشند، افزود: رهبر انقلاب تاکید فراوانی دارند که همه مسئولین فرهنگی به قوه قضائیه در بحث پیشگیری از وقوع جرم همکاری کنند تا شاهد عدم وقوع جرم درکشور باشیم.

رافاهی افزود: دستگاه قضائی در برخورد با آشوب گران واغتشاشگران در مسائل اخیر مصمم است و با برخورد قاطعانه خود مشت محکمی بر دهان آشوبگران می زند.

40/313                                     

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha