پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبادی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: تاکنون دولت‌ها هرکدام که بر سر کار آمدند سیاست حزبی خود را پیاده کرده، اما خبری از پیاده‌سازی قانون اساسی نبود، هنگامی‌که هر کدام از دولت‌ها یک سیاست حزبی پیاده کنند نارضایتی به وجود می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در جمع طلاب روحانیت در مدرسه تخصصی امیرالمؤمنین(ع) بیرجند، اظهار داشت: در حال حاضر مکتب غرب با عنوان مکتب اومانیسم در دنیا غالب شده که آثار آن‌هم قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه دشمن در کفر و نفاق کارهای خود را انجام می‌دهد، افزود: اگر به دیدگاه‌های ریشه‌ای و فلسفی دشمن نگاه کنیم واژه‌ها معنای درستی نمی‌دهند آن‌قدر بی‌معنا هستند که نمی‌دانیم حتی برای چه خلق‌شده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن بدترین گناهان را به پیغمبران خدا نسبت می‌دهد گناهانی که هیچ سنخیتی با پیامبران ندارد، این جامعه‌ای که قد فکری نداشته، نمی‌تواند خود را هم درک کند و دینی هم ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: اگر در جبهه حق کارها با کارشناسی و طرح‌های آموزشی جلو آید و ماهیت دشمن خود را بشناسد دیگر دشمن طرفداری نخواهد داشت اما دشمن در کفر نفاق می‌کند و شعار لفظی می‌دهد خواص هم طرحی برای ارائه نداشته و ندارند.

حکومت اسلامی به‌عنوان محیطی برای پرورش استعدادهای انسانی است

وی با بیان اینکه در تفکر حکومت اسلامی که متعلق به انبیای الهی است حکومت به‌عنوان یک محیط برای پرورش استعدادهای انسانی است گفت: باید در حکومت اسلامی افراد جامعه رشد، و تزکیه شوند و از انسان فرد مسلمان بسازد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: باید به مردم تفهیم شود که دشمن شما چه کسی است زیرا هنگامی‌که فلاسفه و بزرگان ما به اندیشه غرب نگاه می‌کنند و نگاهشان از نوع فقیه به سفیه است، دشمن هم از هر فرصتی سوء استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اگر دشمن بر دنیا مسلط شود فرصت‌ها سوخته و هیچ خیری دیگر معنا نمی‌دهد، افزود: برای جمهوری اسلامی ایران زحمات زیادی کشیده شده است هنوز هم راه طولانی در پیش داریم و برای تحقق اسلام نباید بین راه متوقف شویم.

وی متذکر شد: اگر هنگامی که لازم است بیدار نباشیم، وقتی بیدار شویم دشمن با پوتین‌های خود بر سر ما حاضر می‌شود، اظهار داشت: انقلاب مانند زلزله جهانی است و هنوز راه زیادی در پیش داریم.

امام‌جمعه بیرجند گفت: تا کنون دولت‌ها هرکدام که بر سر کار آمدند سیاست حزبی خود را پیاده کرده، اما خبری از پیاده‌سازی قانون اساسی نبود، هنگامی‌که هر کدام از دولت‌ها یک سیاست حزبی پیاده کنند نارضایتی به وجود می‌آید مردمی که هنوز هم 98درصد آن‌ها اعتقاد به جمهوری و حکومت اسلامی دارند برایشان سؤال پیش می‌آید که در این دولت‌ها قانون اساسی پیاده نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه بعد از آن که دولت اسلامی به معنای عام توسط هر سه قوه پیاده شود تازه به جامعه اسلامی می‌رسیم بیان داشت: ما در حال حاضر جامعه اسلامی نداریم چراکه اگر جامعه اسلامی می‌داشتیم این همه تعداد پرونده‌های قضایی در کشور زیاد نبود و اخلاق، رفتار و اندیشه ما اسلامی بود.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی هنگامی به وجود می‌آید که دولت اسلامی بتواند فلسفه اسلامی را پرورش دهد، اظهار داشت: اما این دولت‌ها با پیاده‌سازی سیاست‌های حزبی مردم را ناراضی می‌کنند بد عمل می‌کنند و دشمن هم از این فرصت‌ها طمع می‌کند تا به انقلاب آسیب برساند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی افزود: یک عده هم مزدور دشمن در داخل کشور دست به آشوب می‌زنند که در این وسط هزینه‌های زیادی از کشور هدر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلین عبادی بیان داشـت: اگر دولت اسلامی با قانون اسلامی در جامعه اسلامی پیاده شود به تمدن اسلامی می‌رسیم و همه دنیا را مجذوب خود خواهیم کرد اما در این سالها بد عمل کرده و به اسم مسلمانان داعش را به وجود آوردند که آبروی اسلام را بردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha