پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حبیب الله شعبانی

حجت الاسلام شعبانی گفت: نه تنها اگر مسئولی بخواهد عمدا خیانت کند، محکوم است، بلکه اگر مدیری در خدمت به مردم کوتاهی کند، خیانت کرده است.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی استاد جامعه المصطفی العالمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به اهمیت توجه به رفع مشکلات اقتصادی در کشور، گفت: تقریبا چهارسال است که شعارهای سال از سوی رهبر معظم انقلاب، شعارهای اقتصادی مطرح می شود و این شعارها نشان دهنده آن است که نیازمند توجهات بیشتری در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به این که امروز بیکاری و گرانی و دغدغه های اقتصادی از معضلات اساسی کشور است و به نظر می رسد که ما لازم بود که مساله اقتصاد را جدی بگیریم، افزود: دولت متولی مسائل اقتصادی است و در  چند سال گذشته متاسفانه گره زدن همه چیز به برجام سبب آسیب به اقتصاد کشور شده است.

پژوهشگر دینی ادامه داد: وقتی مساله گرانی مطرح می شود به نارضایتی مردم دامن می زند و در روایات به مساله اقتصاد توجه وِیژه شده است و این به معنای توجیه آشوب های اخیر نیست.

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: نه تنها اگر مسؤولی بخواهد خیانت کند محکوم است، بلکه اگر مسؤولی کوتاهی کند خیانت کرده است .

وی افزود: این آشوب ها یک برنامه و طرح برای آسیب به امنیت کشور است ما مشکل اقتصادی داریم و مسئولان تا جایی که می توانند این نکته را پیگیری می کنند و اما نکته مهمتر مسأله امنیت است که باید به آن توجه کرد.

کارشناس دینی  در پایان تاکید کرد: به برکت مجاهدت مدافعان حرم امنیت در کشور حاکم است و دشمن می خواهد امنیت کشور را از ما سلب کند و حفظ امنیت نیازمند هوشیاری و تمرکز مردم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha