پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: تحریم‌ها بر ملت ایران تحمیل شد تا اقتصاد ایران قفل شود و بعد از آن بگویند، انقلاب اسلامی ناکارآمد است و هدف از تحریم‌ها و اغتشاشات همین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در  راهپیمایی با شکوه مردم بیرجند با اشاره به این که انقلاب اسلامی تنها با حضور مردم در صحنه شکل گرفت و باقی خواهد ماند، گفت: امام خمینی(ره) به ما عزّت دادند و ملتی که رمانی نوکر استکبار بود، خودش آقای خودش شد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شاه در خدمت صهیونیست ها و آمریکا بود، بدون اجازه آن‌ها قدم برنمی‌داشت و مردم را به حساب نمی‌آورد و ما نیز از او انتظار خوبی و رفع مشکل نداشتیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: ملت ایران در دوران گذشته توسط استکبار و ایادی آن تحقیر شده بود و می‌گفتند نمی‌توانید کاری انجام دهید چراکه نوکر استعمار هستید، اما ملت ایران انقلاب کرد و به پیروزی رسید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به دست آورد.

ملت، پشت سر ولایت هستند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: استعمارگران که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، منافع خودشان را از دست داده بودند، توطئه‌های زیادی علیه ملت ایران انجام دادند و جنگ را به مردم ایران تحمیل کردند. در داخل کشور نیز منافقان بیکار ننشستند و توطئه‌های مکرری را علیه ملت ایران با کمک استعمار انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: آن‌ها بسیاری از شرایط را برای به چالش کشیدن ملت ایران فراهم کردند اما ملت، پشت سر رهبری معظم ایستاد و توطئه‌ها را پشت سر گذاشت.

ضربه زدن به اقتصاد کشور تنها با آشوب گریی ها محقق می شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از اهداف دشمن برای این بوده تا مسئولان، قوا و دستگاه‌های حاکمیتی را با جنگ، فتنه و تحریم مشغول کنند تا نتوانند به مسائل داخل بپردازند و مشکلات را حل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: هدف دشمنانِ اسلام از ایجاد فتنه‌های اخیر که توسط آشوب‌گرانی که به مردم حمله کردند و اماکن و مردم را مورد تعرض قرار دادند، صورت گرفت؛ ضربه زدن به اقتصاد کشور است و برای این است که مسئولان را مشغول کنند تا نتوانند اقتصاد را سروسامان دهند.

وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان این‌گونه اقدام کردند و هدفشان این است که نگذارند که ما به اسلام عمل کنیم و نتوانیم مشکلات را حل کنیم تا در آن صورت بگویند انقلاب اسلامی ناکارآمد است!

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود توطئه‌های فراوانِ دشمنان اسلام و منافقان، ملت ایران همواره به خداوند متعال توکل دارد و یکی از آثار توکل به خداوند، پولادین کردن اراده‌ها است و وعده‌ی الهی این است که اگر دین خدا را یاری کردید، خداوند نیز شما را یاری می‌کند.

انقلاب اسلامی به ظهور امام زمان(عج) متصل می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان این‌که امدادهای غیبی از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است، گفت: در آن زمان که بختیار، حکومت نظامی اعلام کرد، امام خمینی  فرمودند مردم به خیابان‌ها بریزند، چراکه این سخن ایشان، از سوی امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف بود.

وی تصریح کرد: بنا بر سخن بزرگان، انقلاب اسلامی به ظهور امام زمان(عج) متصل می‌شود، چراکه این انقلاب، صاحب دارد و توطئه‌های خارجی و منافقان نمی‌تواند جلوی ملت ایران را بگیرد.

مگر مردم زمان شاه حق رای داشتند؟

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های اقتصادی در شرایطی بر ملت ایران تحمیل شد که با توجه به زیرساخت‌هایی که وجود داشت، اقتصاد کشور درحال جهش بزرگ بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: تحریم‌ها بر ملت ایران تحمیل شد تا اقتصاد ایران قفل شود و بعد از آن بگویند، انقلاب اسلامی ناکارآمد است و هدف از تحریم‌ها و اغتشاشات همین است.

وی خاطرنشان کرد: ترامپ برای مردم ایران، اشک تمساح می‌ریزد و می‌گوید برای آزادی مردم ایران دل می‌سوزاند! اما مگر مردم ایران در زمان شاه که مورد حمایت آمریکا بود، حق رأی داشتند؟

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ضمن تصریح اینکه آمریکا بمب‌های خوشه‌ای را در اختیار آل‌سعود قرار می‌دهد تا بر سر مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن بریزد؛ آیا این آزادی است؟، اظهار کرد: آیا فکر می‌کنید مردم ایران، مرگ بر آمریکا را فراموش می‌کنند؟

وی با طرح این‌ سؤال که آیا انگلیس دنبال آزادی است؟، اظهار کرد: ملت ایران در دوران مصدق حکومتی را با رأی مردم انتخاب کرد، اما چه کسانی مصدق را سرنگون و علیه او کودتا کردند؟ ملت ایران باور نمی‌کند که آمریکا و انگلیسی که علیه مصدق کودتا کردند، دنبال آزادی ملت است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران چگونه باور کند که آمریکا، انگلیس، صهیونیست و دنباله‌روهای آن‌ها دنبال وضع معیشتی مردم ایران هستند؟! درحالی که سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران وضع کردند و آن‌وقت می‌گویند مردم ایران گرسنه هستند! این مردم آمریکا هستند که با اقدامات شما، گرسنه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان این‌که ملت ایران، صداقت آمریکا را قبول ندارد، افزود: آیا شما اجازه می‌دهید مردم بحرین حتی یک رأی بدهند؟

وی با بیان اینکه ملت ایران ساده نیست که اشک تمساح شما را باور کند، گفت: باید بصیرت داشته باشیم و به فرمایشات مقام معظم رهبری که 10 سال است بر اقتصادمقاومتی تأکید می‌کنند، عمل کنیم.

 قوه قضائیه باید با مفسدان اقتصادی مبارزه کند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: متأسفانه با وجود تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، برخی مسئولان به آن عمل نمی‌کنند. مردم انتظار دارند اقتصاد مقاومتی به خوبی اجرا شود، مجلس به اقداماتی که محرومان را نادیده می‌گیرد، رأی ندهند و قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی مبارزه کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: یقین بدانید مبارزه با مفسدان اقتصادی و هر اقدامی که در چارچوب اقتصاد مقاومتی در جهت رفاه مردم انجام شود، باعث ناراحتی دشمنان اسلام ازجمله ترامپ می‌شود چراکه آن‌ها نمی‌خواهند ملت ایران به رفاه برسد که لازم است مسئولان هوشیار باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha