شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حجت الاسلام محمد باقر ولدان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم:

حوزه/ در فتنه سال ۸۸ شاهد مواضع انقلابی حضرت آیت‌الله نوری همدانی بودیم که این مواضع مایه مباهات حوزه‌های علمیه است و مواضع انقلابی معظم له از جمله ویژگی‌های برجسته این مرجع تقلید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام محمد باقر ولدان ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد نماز جمعه استان قم با حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به نقش این مرجع تقلید در انقلاب اسلامی گفت: قیام 19 دی مردم شهر قم در سال 1356 برای دفاع از امام خمینی(ره) از دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی آغاز شد و این حرکت تا پیروزی انقلاب اسلامی تداوم پیدا کرد؛ ایشان پیش از انقلاب اسلامی تاکنون همواره از امام خمینی(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد و در این عرصه پیش قدم بود.

وی ادامه داد: حضرت آیت‌الله نوری همدانی در دوران مختلف مواضع انقلابی و اصولی داشت و مقام معظم رهبری همواره از ایشان به عنوان یک مرجع زمان شناس و بصیر یاد کردند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم افزود: ائمه جمعه سراسر کشور در 14 دی سال 1394 با مقام معظم رهبری دیدار کردند و سخنان مهمی توسط ایشان در آن روز ایراد شد و سخنان رهبر معظم انقلاب در روز 14 دی سال 1394 نقشه راه ستاد نماز جمعه است

حجت الاسلام ولدان با اشاره به نقش حضرت  آیت‌الله نوری همدانی در نابودی فتنه 88 اظهار کرد: این مرجع تقلید در ایام فتنه 88 رهبر معظم انقلاب را کوثر خواند، یکی از مهم ترین اتفاقات برای نابودی فتنه 88، مشخص کردن خط فتنه توسط آیت‌الله نوری همدانی بود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم افزود: در فتنه سال 88 شاهد مواضع انقلابی حضرت آیت‌الله نوری همدانی بودیم که این مواضع مایه مباهات حوزه‌های علمیه است و مواضع انقلابی معظم له از جمله ویژگی‌های برجسته این مرجع تقلید است.

حجت الاسلام ولدان با اشاره به ویژگی‌های ستاد نماز جمعه استان قم اظهار کرد: این ستاد پایگاه بصیرت و تقوا است و ستاد نماز جمعه در مسیر دستیابی به هدف‌های بیان شده توسط رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی کرده است و در این مسیر گام بر می‌دارد.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از اقدامات ستاد نماز جمعه استان قم فعالیت‌های فرهنگی برای بصیرت افزایی است، این ستاد برای مقابله با هجمه‌های دشمن در عرصه فرهنگی و جنگ نرم به مردم اطلاع رسانی عمومی می‌کند.

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha