پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
راهپیمایی مردم شهرهای استان

حوزه/ مردم شهرهای بابل، چالوس، نکا و قائمشهر امروز با برگزاری راهپیمایی خودجوش، اقدامات اخیر اغتشاش گران را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، امروز نیز مردم شهرهای بابل، چالوس، نکا و قائمشهر امروز با برگزاری راهپیمایی خودجوش اقدام اخیر اغتشاش گران را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، مردم با بصیرت، انقلابی و هوشیار این شهرهای استان مازندران با حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی امروز بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

این گزارش می افزاید؛ مردم در این راهپیمایی ها با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، فتنه گر اعدام باید گردد، مرگ بر ضد ولایت فقیه، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، همبستگی خود با نظام اسلامی و ولایت فقیه را اعلام و دخالت های دشمنان را در فتنه اخیر محکوم کردند.

در بین راهپیمایان شعارهایی در اصلاح وضع اقتصادی کشور، اجرای اقتصاد مقاومتی، توجه مسؤولان اجرایی بر اجرای مطالبات رهبری و مردم دراین زمینه تاکید شد و راهپیمایان با سر دادن شعارهایی از مطالبات به حق در رفع بی عدالتی و تبعیض، مبارزه با فساد اقتصادی، توجه به اشتغال و رفع بیکاری و مهار تورم تاکید کردند.

این گزارش می افزاید، شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم های  سه رنگ جمهوری اسلامی، دست نوشته ها و برخی از پلارکاردهایی از آمادگی برای دفاع از میهن اسلامی تاکید کردند و اهانت به پرچم ایران از سوی فتنه گران و آشوب گران نیز محکوم شد و با رهبری و نظام اسلامی میثاق مجدد بستند.

علویان مازندران که ولایت مداری و علاقمندی آنها به اسلام شهره عام و خاص است، این بار با حضور در میدانی دیگر اعلام کردند که اجازه اغتشاش در کشور به بهانه‌های مختلف به دشمن را نمی‌دهند.

مردم این شهرهای استان مازندران در راهپیمایی امروز خود تأکید کردند که راه مطالبه گری و بیان خواسته های به حق اقتصادی از مسیر آشوب گری و فتنه انگیزی نمی گذرد.

 همچنین برخی شهرهای دیگر استان مازندران نیز قرار است فردا پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از انقلاب، نظام و رهبری و همچنین محکوم کردن اقدامات اخیر اغتشاش گران راهپیمایی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha