سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
راهپیمایی

حوزه/حماسه ۹ دی حکایت از عزت مردم این دیار است روزی که دوباره دست‌ها برای بیعت به سمت ولایت رفت و سبب شد تا حماسه‌ای دیگر ماندگار شد اما باید حواسمان باشد اگر اندکی غفلت کنیم دشمن در کمین است تا هسته مرکزی انقلاب اسلامی را نابود کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، امروز حماسه دیگری در خراسان جنوبی برپاشد مردم این دیار دوباره دست‌ها را برای بیعت به سمت ولایت بردند و با "خامنه ای کوثر است،‌ ولایتش ولایت حیدر است" و "ما همه با هم هستیم، یار ولایت هستم" حمایت قاطع خود را از امام مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کردند.

امروز صحنه شکوه و عظمت انقلاب بار دیگر  در استان خراسان جنوبی طنین انداز شد و حضور مردم در صحنه برای حمایت از انقلاب در این هفته تبدیل به هفته بصیرت در تاریخ این مرز و بوم ماندگار گردید.

                                  

آری اگر این تحریم ها و استقامت ها ، ایثار ها و حماسه ها خلق نمی‌شد، امروز ما دیگر ارزش‌ها، آرمان‌ها را که امام راحل در ایجاد انقلاب به دنبال آن بودند، را شاهد نبودیم.

باید این روزها و وقایع آن برای آیندگان عبرت‌آموز باشد و هفته بصیرت که از ۹ دی آغاز می شود، نشان از حضور گسترده، بی‌نظیر مردم  در صحنه است هفته ای که در جای جای کشورمان راهپیمایی های بصیرتی بخاطر فتنه انگیزی های دشمنان انجام شد.

امروز نیز مردم خراسان جنوبی در سراسر استان همانند دیگر استان ها به خاطر لبیک دوبار با رهبری و حمایت قاطع خود از انقلاب اسلامی وارد صحنه شده اند و با فریاد "خامنه ای کوثر است ولایتش ولایت حیدر است" پیمان دیگری با پروردگار خویش بستند.

تنها رمز  تشکیل حکومت اسلامی حضور مردم در مسیر  ولایت است

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: با حضور به‌موقع و با بصیرت مردم، در این روزها تیر دشمنان به سنگ خورد و  خیال خام نابودی انقلاب را به گور بردند.

حجت‌الاسلام نصیرایی با اشاره به اینکه هر انسانی در زندگی اجتماعی و شخصی خود همواره در معرض آزمون و امتحان قرار می‌گیرد، افزود: مردم این مرز و بوم حماسه دیگری برای انقلاب رقم زدن و تنها رمز تمدن اسلامی حضور مردم در مسیر  ولایت است.

وی ضمن بیان اینکه دشمنان و شیاطین در کمین هستند و از کوچک‌ترین غفلتی سوءاستفاده می‌کنند، اظهار داشت: فتنه 88 زمینه‌ساز بسیاری از تحریم‌های امروز شد و امروز باید دانست سران فتنه ها دولت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است، چرا که بر موج اعتراضات مردم سوار شدن و طبل نا امنی در کشور می کوبند و فریاد تحریم دوباره برای کشور ایران را سر میدهند.

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه حدود ۴۰ سال است مردم ایران تحریم هستند، گفت: ایران اسلامی با وجود تمام تحریم ها، تهدیدها و موانعی که مستکبرین عالم درست می‌کنند با قدرت و صلابت به سمت قله‌های مادی و معنوی حرکت می‌کند و امروز امید بسیاری از آزادی خواهان جهان به نظام اسلامی و ملت ایران است.

دولت نباید از مشکلات مردم غافل باشد

حجت‌الاسلام نصیرایی با بیان اینکه عده‌ای در جریان فتنه 88 و وقایع اخیر غافل شدند و عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز از این غفلت و تجمعات سوء استفاده کردند و به بهانه مشکلات معیشتی تلاش کردند تا اهداف شوم و پلید خود را پیاده کنند، افزود: دشمن به دنبال فتنه جدیدی است که خوشبختانه حضور مردم در سراسر کشور در چند روز اخیر این فتنه را در نطفه خفه کرد.

وی با اشاره به اینکه دولتمردان باید اقدام و عمل جدی در زمینه مشکلات مردم کنند،‌ افزود: امروز اگر دولت و مردم  غفلت کنند، دشمن به بهانه بیکاری، رکود و گرانی و بهانه ای دیگر به کشور ضربه خواهد زد و  باید دانست آنان با تحریم های جدید می خواهند مشکلات اقتصادی را در بدنه ضعیف جامعه بیشتر کنند تا زمینه ساز فتنه های دیگری شوند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مردم به عملکرد دولتمردان معترضند و به نظام اسلامی ایرادی ندارند، اظهار داشت: اگر کسانی از این مشکلات و گلایه‌مندی‌ها سوءاستفاده کنند و اصل نظام را آماج حملات خود قرار دهند بدانند مردم همیشه در صحنه هستند و بی‌تفاوت نخواهند بود.

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی، وحدت، همدلی در مسیر اسلام را تنها راه حل بر طرف کردن مشکلات دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با وحدت عملی به سمت قله‌های مادی و معنوی و سعادت حقیقی بشر حرکت می‌کند و چشم امید بسیاری از جوامع بشری به این ملت است.

دشمنان می‌خواهند هسته مرکزی انقلاب اسلامی را نابود کنند

حجت‌الاسلام حسین مختاری نیز، با تشکر از حضور حداکثری مردم در راهپیمایی بزرگ هفته بصیرت افزود: دشمن برای ضربه زدن جریان الهی و انقلابی با سه طرح به میدان آمده است یکی طرح مهندسی معکوس است که می‌خواهند با باور عاشورایی و اندیشه معنوی مردم ایران مبارزه کنند.

وی بیان داشت: دشمنان می‌خواهند هسته مرکزی انقلاب اسلامی که مقام رهبری و ولایت است را نابود کنند و باید هوشیار بود و این حوادث و صحنه‌ها در طول تاریخ بوده است و مردم هم جواب دندان‌شکنی به دشمنان داده‌اند و همواره مردم در پشت سر ولی‌فقیه حرکت کرده‌اند.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند گفت: هدف دشمنان حکومت اسلامی بدون ولایت در کشور است آن‌ها شیعه بدون ولایت را می‌خواهند و برنامه‌هایشان این است که ابتدا به‌صورت نرم وارد مبارزه با اعتقادات شوند و سپس پوسته سخت آن‌که ولایت است را از بین ببرند.

امام‌جمعه موقت شهرستان بیرجند با شااره به حماسه ۹ دی دیگر در کشور، افزود: امروز رستاخیز دیگری است که فضای غبارآلود فتنه را با بصیرت و موضع‌گیری آگاهانه مردم ولایت مدار و  با تمسک به حبل‌المتین ولایت مثل همیشه با حضور حداکثری شست و  کانون نفاق و فتنه را به کانون نور و امید تبدیل کرد.

 

دشمن به فکر فتنه های جدید در کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی نیز راهپیمایی بی نظیر مردم را شکست حتمی استبار جهانی دانست و  افزود: در جبهه فتنه انگیزی و شورش علیه حکومت اسلامی بی شک دشمن شکست‌خورده است و بعید نیست به شکل‌های دیگری فتنه‌انگیزی کند.

حجت الاسلام  محسن مشرفی با تاکید بر اینکه دولت و ملت باید هوشیار و بصیر باشند،‌تاکید کرد: همه باید گوش به فرمان امام مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای باشیم چرا که فرمایشات و تدابیر رهبری ملت را در مقابل تمام توطئه های دشمن بیمه  می کند.

وی افزود: حماسه نه دی کشور را در مقابل فتنه ۸۸ بیمه کرد و امروز راهپیمایی عظیم مردم  در سراسر کشور طرح فتنه انگیزی سال ۸۸ را بار دیگر نابود کرد، و دشمن باید بداند که مردم غیور و مؤمن کشور از دستاورد عظیم انقلاب مراقبت و محافظت می‌کنند و حاضر نیستند با تمام مشکلات اقتصادی گوش به دشمنان داخلی و خارجی بسپارند.

وحدت در جامعه اسلامی تنها راه نابودی رژیم صهیونیستی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حضور در صحنه باعث ماندگاری نظام خواهد بود و باعث سرنگونی مستکبرین می‌شود و به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیسم خواهیم بود، اظهار داشت: وحدت بین اهل سنت و شیعه در سراسر جهان پایه های رژیم صهیونیستی را می لرزاند و باید دانست تنها راز نابودی اسرائیل وحدت در تمام زمینه هاست.

استاد حوزه با اشاره به دولت مردان افزود: دولت باید از استعدادها و منابع عظیمی که در کشور ما وجود دارد به نحو احسنت استفاده کرده و با سیاست های و اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در کشور شرایط را برای رفع مشکلات معیشتی مردم فراهم سازد.

وی ادامه داد: با عنایت خداوند و همت مقام معظم رهبری، کشور ما نسبت به کشورهای دیگر از نعمت امنیت برخوردار است و اگر دشمنان نتوانند به ما حمله کنند و با خوی استکباری درصدد ضربه زدن به نظام باشند، مردم در صحنه هستند و به آن‌ها اجازه نخواهند داد که یک قدم جلوتر بیایند.

حجت الاسلام مشرفی با بیان این‌که اعتقاد راسخ مردم، دشمن را مأیوس و محکوم کرد، افزود: با بیان این‌که افرادی در مقابل ما صف کشیده‌اند و از هر کوششی دریغ نمی‌کنند تا به ملت ما ضربه بزنند، افزود: هر کس به دشمن نقطه ضعف نشان بدهد خائن است و ملت ما همان ملتی است که نظام را به وجود آورد و از آن دفاع می‌کند و با عزم راسخ به راه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: دستاورد این نظام آن‌قدر ارزشمند است که مردم پای تمام هزینه‌های آن ایستاده اند و با فریاد " استقلال، آزادی جمهوری اسلامی" در مقام تمام تحریم ها و توطئه های دشمن خواهد ایستاد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha