سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی - امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که با اشاره به این که مردم فهیم و انقلابی ما حتی در این شرایط سخت اقتصادی پایبندی خود به اصل انقلاب و نظام را به اثبات رساندند، گفت: ملت ایران نیازی به دلسوزی های فریبکارانه آمریکایی ها ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی علیه اقدامات اخیر اخلال گران با اشاره به این که عده ای از مردم شهرهای کشور به دلیل وضعیت بد اقتصادی تجمع های محدودی را برپا کردند، بیان داشت: متأسفانه برخی ها از این فضای به وجود آمده در جهت اهداف پلید خود در جهت بر هم زدن نظم و امنیت جامعه استفاده کردند.

امام جمعه نکا با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی با هدف از پیش تعیین شده ای مسیر اعتراض های مردم را تغییر دادند، افزود: معاندان انقلاب با تخریب اموال عمومی، حمله به مراکز دولتی و همچنین از بین بردن امنیت و آرامش جامعه، در پی گسترش ناآرامی ها در کشور بودند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که متأسفانه مطالبات به حق مردم در خصوص مسائل اقتصادی در میان فتنه انگیزی اغتشاش گران گم شد، افزود: دشمن پس از شکست در عرصه نظامی و فرهنگی این بار به بهانه گرانی و مسائل معیشتی مردم، راه اندازی فتنه اقتصادی در کشور را آغاز کرده است

مسؤول حوزه علمیه نکا با بیان این که متأسفانه وجود مشکلات اقتصادی در کشور موجب فشار به خانواده ها و رضایتی در جامعه شده است، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین مطالبات مردم از مسؤولان و دولتمردان حل این مشکلات به وجود و چاره جویی برای برون رفت کشور از بحران اقتصادی است.

امام جمعه نکا با اشاره به این که با اشاره به این که مردم فهیم و انقلابی ما حتی در این شرایط سخت اقتصادی پایبندی خود به اصل انقلاب و نظام را به اثبات رساندند، تصریح کرد: چنین مردم وفادار و فهیمی در هیچ جای جهان پیدا نمی شود که این گونه برای بقای انقلاب و نظام جانفشانی و مجاهدت کند.

امام جمعه نکا با بیان این که امروز همه وظیفه امید، پویایی و نشاط را در جامعه تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: ناامید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب به طور حتم کار دشمن است و نباید برخی ها در داخل کشور با اظهار نظرات نسنجیده خود پازل دشمن را تکمیل کنند

وی با اشاره به این که در جریان اعتراض های اخیر به خوبی دیدیم که دشمنان و معاندان انقلاب تلاش کردند حرکت های اجتماعی مردم را به سمت خشونت و درگیری هدایت کنند، تصریح کرد: مردم کشورمان باید هوشیار باشند چون هدف اصلی دشمن ایجاد ناامنی و آشوب در کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ضد انقلاب در جریان اعتراض های اخیر همه تلاش خود را برای سوء استفاده از خواسته های مردم به کار گرفت، تصریح کرد: اما ملت ایران بار دیگر به دشمنان انقلاب ثابت کردند که هوشیار و با بصیرت هستند و فریب توطئه بدخواهان نظام را نخواهند خورد.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که ملت ایران نیازی به دلسوزی های فریبکارانه آمریکایی ها ندارد، خاطرنشان کرد: مقامات آمریکا به جای دخالت در امور داخلی کشورمان، به اوضاع کشور خودش بپردازد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شکست های متعدد آمریکا در برابر جبهه مقاومت در منطقه موجب عصبانیت این کشور از ملت ایران شده است، گفت: دستپاچگی این روزهای مقامات آمریکایی نشان دهنده کینه ورزی دولتمردان این کشور نسبت به ملت ایران است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دولتمردان آمریکایی این بار نیز با اتخاذ این مواضع، دشمنی دیرینه خود با ملت ایران را به اثبات رساندند، خاطرنشان کرد: مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان به خوبی می دانند که آمریکا هیچ گاه دلسوز مردم ما نبوده بلکه آنها همواره در پی منافع نامشروع خود در منطقه و همچنین کشورمان بوده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها بزرگترین جنایت ها را در چهار دهه اخیر در حق ملت ایران مرتکب شده اند، افزود: رییس جمهور و دیگر مقامات آمریکایی به گونه ای در برابر حوادث اخیر کشورمان دستپاچه شدند که حتی مورد تمسخر بسیاری از مقامات کشورهای دیگر قرار گرفتند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha