پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه بابل

امام جمعه بابل با بیان این که ملت بزرگ ایران با این راهپیمایی خودجوش خود بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی را به روشنی اعلام کردند، گفت: باید قدردان چنین مردم آگاهی باشیم که در چنین شرایطی این گونه عمل به وظیفه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در راهپیمایی پرشور و بزرگ مردمی شهرستان بابل در محکوم کردن آشوب های اخیر در کشور، با بیان این که دشمنان انقلاب باید بدانند که این گونه تحرکات در کشور نمی تواند خللی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد کند، گفت: این مردم همچنان با اقتدار پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی با بیان این که پیروزی های متعدد ملت ایران در منطقه موجب عصبانیت دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی شده است، تصریح کرد: دشمن به خیال خام خود فکر می کند با این گونه تلاش های مذبوحانه می توانند مسیر انقلاب را تغییر دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فتنه اخیر در کشور در ادامه فتنه سال 78 و 88 بود، تصریح کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده سرویس های بیگانه از هفته ها قبل نیروهای خود را در برخی شهرهای کشور استقرار داده بودند.

مسؤول حوزه علمیه بابل با بیان این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در آزمون های متعددی پیروز شده اند، خاطرنشان کرد: دشمن بداند که با این گونه اقدامات نمی تواند در کشورمان موج سواری کند.

حجت الاسلام روحانی با بیان این که ملت بزرگ ایران علیرغم همه مشکلات و گرفتاری های اقتصادی صف خود را از صف ضد انقلاب جدا کردند، بیان داشت: امروز به وضوح می بینیم که ملت بزرگ ایران در شهرهای مختلف چه حماسه عظیمی را خلق کردند.

وی در ادامه سخنان خود به حمایت مستقیم و آشکار رییس جمهور آمریکا و برخی مقامات غربی از آشوب های داخل کشور اشاره کرد و گفت: رییس جمهور آمریکا تلاش کرد تا توئیت بازی صفوف داخلی مردم را به هم بریزد و فضای کشور را ناآرام کند.

حجت الاسلام روحانی با بیان این که دشمنان ملت ایران با حمایت مستقیم از این گونه جریان ها در داخل چهره واقعی خود را به دنیا و همچنین ملت ایران به خوبی آشکار کردند، گفت: اما علیرغم همه تلاش های دشمنان داخلی و خارجی شاهد هستیم ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان چگونه در برابر دشمن ایستادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه مسؤولان کشور به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: امروز همه مسؤولان کشور وظیفه دارند از همه ظرفیت ها برای رفع دغدغه های به حق مردم تلاش کنند.

امام جمعه بابل با بیان این که اعتراض به حق ملت و مطالبات آن ها در حوزه اقتصاد از سوی آشوب گران به انحراف کشیده شد، تصریح کرد: اما نباید این موضوع و ریل گذاری اقتصاد کشور بر اساس اقتصاد مقاومتی برای تقویت بنیان های اقتصادی کشور از سوی مسؤولان نادیده گرفته شود.

وی بر لزوم بررسی و ریشه یابی حوادث اخیر پرداخت و تصریح کرد: کشتن تعدادی از هموطنان، آسیب رساندن به اموال عمومی و شخصی مردم و هتک حرمت به مقدسات  دینی و ملی از سوی آشوب گران باید با جدیت پیگیری شود و با عوامل این جریان در کشور برخوردی جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام روحانی با بیان این که ملت بزرگ ایران با این راهپیمایی خودجوش خود بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی را به روشنی اعلام کردند، گفت: باید قدردان چنین مردم آگاهی باشیم که در چنین شرایطی این گونه عمل به وظیفه می کنند.

وی با تأکید بر این که دشمنان ملت  ایران بدانند که ملت ایران این گونه اقدامات مداخله جویانه آنها را بی پاسخ نخواهند گذاشت، گفت: ملت بزرگ ایران همان طور که بسیاری از نقشه های آنها در منطقه را خنثی کردند بار دیگر سیلی محکمی به آنها خواهند زد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha