سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی پوراکبر امام جمعه تنکابن

امام جمعه تنکابن با تجلیل از حضور حماسی مردم در محکومیت اقدام اخیر اغتشاش گران گفت: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان بار دیگر بصیرت و ولایت مداری خود را به رخ کشیدند.

حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه تنکابن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با تجلیل از حضور حماسی مردم در محکومیت اقدام اخیر اغتشاش گران گفت: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان بار دیگر بصیرت و ولایت مداری خود را به رخ کشیدند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور خودجوش خود به دنیا ثابت کردند که همچنان پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: این مردم علیرغم همه مشکلات اقتصادی و گرانی های موجود، اما هیچ گاه حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی برنخواهند داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم انقلابی ایران اسلامی در چهار دهه اخیر همواره در دفاع از انقلاب پیشگام بودند، بیان داشت: این مردم همه مشکلات و بحران ها را برای بقا و ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی تحمل کردند.

امام جمعه تنکابن با بیان این که ملت انقلابی و هوشیار ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نخواهند داد عده ای در داخل و خارج به این انقلاب صدمه بزنند، تصریح کرد: این مردم هر دستی که بخواهد برای ضربه زدن به سمت این انقلاب دراز شود را قطع خواهند کرد.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که دشمنان از پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر به شدت عصبانی و ناراحت هستند، گفت: به همین هر روز به شیوه ای جدید تلاش می کنند مانع این پیشرفت ها شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: در چهار دهه اخیر مردم کشورمان با بحران ها و فتنه های متعددی روبرو بوده اند، اما همواره با وحدت و همبستگی همه این مشکلات را با موفقیت پشت سر گذاشتند و پیروز شدند.

مدیر حوزه علمیه بابل با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بدانند که ملت بزرگ ایران هوشیار تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور دارند، گفت: این ملت به خوبی دشمنان خود را می شناسد وبه آنها اجازه کوچکترین تحرک را نخواهد داد.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که حضور حماسی مردم سراسر کشور در این چند روز اخیر نمونه ای از بصیرت و هوشیاری ملت ایران در دفاع از انقلاب بود، تصریح کرد: دشمن فکر می کرد با فتنه اقتصادی می تواند خواسته های شیطانی خود را در کشورمان عملی کند، اما با حضور در صحنه مردم شکست خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در این فتنه آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و معاندان انقلاب اسلامی برای براندازی این انقلاب دینی هم پیمان شدند، خاطرنشان کرد: اظهارات آشکار دولتمردان آمریکایی در حمایت از اغتشاش گران نشان دهنده نقش مستقیم این کشور در حوادث اخیر است.

امام جمعه تنکابن با بیان این که ملت بزرگ ایران این روزها را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد، بیان داشت: پرونده سیاه آمریکایی ها نزد ملت بزرگ ایران در جریان حوادث اخیر تاریک تر شده است.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که این رویکرد مقامات آمریکایی در مقابل جمهوری اسلامی نشان از کینه چهل ساله دولتمردان این کشور علیه ملت ایران دارد، افزود: این فرصت خوبی برای کسانی است که در طی سال های اخیر همواره بر عادی سازی روابط با آمریکایی ها تأکید داشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دولتمردان آمریکایی در چهار دهه اخیر لحظه ای از توطئه علیه ملت ایران کوتاهی نکردند، بیان داشت: در جریان حوادث اخیر به وضوح دیدیم که رییس جمهور این کشور به صورت کاملاً آشکار از آشوب طلبان و اخلال گران حمایت کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها باید بپذیرند که هیچ جایگاهی در تصمیم گیری های منطقه ای ندارند، تصریح کرد: دیگر دوران برده داری و کدخدامنشی به پایان رسیده و ملت ها برای آینده خود تصمیم می گیرند.

امام جمعه تنکابن با بیان این که همه تلاش آمریکایی ها در چهار دهه اخیر ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی حتی به مردم کشورمان نیز رحم نکرده اند و با تحریم های فلج کننده زندگی عادی ملت ایران را نیز با مشکلات بسیاری مواجه کردند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha