جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فانوس های هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار

حوزه/ آقایان مسعود کارگر، علیرضا بوالی، عارف جعفری چگنی، محمدرضا بورونی، وحید فراهانی، محمد سعید غدیریان، حمید رضا حیدری، رضا زهتابچیان، امیر عباس ربیعی، احمد فیضی، اصغر بختیاری و مصطفی رمضان خانی، برندگان فانوس زرین هشتمین جشنواره فیلم مردمی عمار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، فانوس‌های جشنواره فیلم مردمی عمار، یکی از مهم‌ترین جوایز آیین اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم مردمی عمار بود که به ۱۲ نفر تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش، فانوس بخش «نقد درون گفتمانی» به اثر «تلکه» به کارگردانی آقای «مسعود کارگر» و «فروشنده» به کارگردانی آقای «علیرضا بوالی» تعلق گرفت.

در بخش «مدافعان حرم»، فانوس جشنواره به اثر «فرزند ایران» به کارگردانی آقای «عارف جعفری چگنی» اهداء شد.

همچنین جناب آقای «محمدرضا بورونی» بنا به نظر هیئت‌داوران، برنده فانوس بخش «جنگ نرم»، برای اثر قابل تقدیر «پرزیدنت آکتورسینما» شد.

بنا بر این گزارش، بر اساس اعلام نظر هیئت‌داوران هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، آقای «وحید فراهانی» برای اثر «با صبر زندگی» در بخش «بیداری اسلامی و جهانی» شایسته دریافت فانوس زرین شد.

در بخش «جبهه فرهنگی و سبک زندگی»، هیئت‌داوران فانوس زرین را به آقای «محمد سعید غدیریان» برای اثر «فرج الله سلحشور» به دلیل روایتی موجز  و مکفی از زندگی یک قهرمان فرهنگی انقلاب و نسبت فرم و محتوای مناسب اهدا کردند.

همچنین، هیئت‌داوران فانوس بخش «تاریخ معاصر» را به اثر «اولین برخورد» به کارگردانی آقای «حمید رضا حیدری» تقدیم کردند.

بر اساس این گزارش، در بخش داستانی (فیلم کوتاه)، هیئت‌داوران فانوس این بخش را به اثر «مادر» به کارگردانی آقای «رضا زهتابچیان» اهداء کردند.

اما در بخش فیلم نیمه بلند، فانوس زرین جشنواره، بنا به اعلام هیئت‌داوران به اثر «بعد از ظهر» به کارگردانی آقای «امیر عباس ربیعی» و در بخش فیلم بلند، به اثر «خیال نقش» به کارگردانی آقای «احمد فیضی» تعلق گرفت.

لازم به ذکر است، در بخش «ملت قهرمان»، هیئت‌داوران ضمن تقدیر از اثر «روایت ریحانه» فانوس این بخش را به اثر «نشانی» به کارگردانی آقای «اصغر بختیاری» اهداء و اثر «کارخانه جهان» را به آقای «مصطفی رمضان خانی» در بخش اقتصاد مقاومتی تقدیم کردند.

 

انتهاب خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha