جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاری مسابقات فوتبال برای تامین بودجه بازسازی مسجد

حوزه/ گروهی از مسلمانان در شهر ویکفیلد انگلستان به منظور مرمت و بازسازی مسجد با بودجه تخمینی ۸۰۰ هزار دلار، رقابت های فوتبالی با شرکت ۳۲ تیم مختلف برگزار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جامعه اسلامی شهر ویکفیلد واقع در یورک شایر انگلستان به منظور جمع آوری کمک مالی برای پروژه مرمت و بازسازی مسجد شهرشان، اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال با شرکت بیش از 32 تیم کردند.

این مسابقات فوتبال قرار است فردا یکشنبه در ورزشکار سرپوشیده ویکفیلد انگلستان برگزار شود و در صورت برگزاری موفقیت آمیز این مسابقات، ده ها هزار پوند کمک مالی خیریه در راستای مرمت مسجد مدینه در این شهر انگلیسی جمع آوری خواهد شد.

درحالی که یک مسابقه دوی ماراتن در سال گذشته نزدیک به 50 هزار یورو برای کمک به مسجد جمع آوری کرد، برگزارکنندگان این بار نیز چشم به کمک های مالی جامعه اسلامی دارند.

شفقت چودری سرپرست کمیته مسجد مدینه در این باره گفت: ما تلاش کردیم تیم های شهرهای مختلف را برای شرکت در این مسابقات تشویق کنیم و مردم با ملیت های متنوع در این رقابت ها حضور خواهند داشت. یک رقابت سالم و فشرده خواهیم داشت. بعلاوه امیدواریم بتوانیم به این شیوه این جوانان با پیشینه های مذهبی مختلف را با یکدیگر متحد سازیم.

گفتنی است بیش از 30 بانی مالی این مسابقات فوتبال را حمایت می کنند. مسجد مدینه سال گذشته نیز از داوطلبان و اهداء کنندگان برای ارائه کمک های مالی به مسجد درخواست داده بود. این پروژه شامل تخریب ساختمان فعلی قدیمی مسجد و ایجاد یک ساختار جدید می باشد و بودجه ای معادل 800 هزار یورو نیاز دارد. ساختمان جدید مسجد قرار است شامل یک فضای آشپزخانه ای جدید و سالن بزرگتری برای برگزاری نمازهای جماعت، نمازهای جمعه و مراسم و اعیاد اسلامی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha