شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عبادی در دیدار با فرماندهان مرزبانی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به ناآرامی های اخیر کشور و اعتراضات مردمی، گفت: دشمنان از اعتراضات و مطالبه به حق مردم، سوء استفاده می کنند، لذا دولتمردان باید مشکلات مردم را حل می کردند تا نارضایتی ها ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در جمع مدیران هسته های گزینش دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی بیان کرد: اصل گزینش را همه می دانند چرا که ذاتی و همگانی است.

وی با بیان اینکه انتخاب احسن از مسائل فطری هر انسان است، گفت: در برخی از مواقع بی تفاوتی ها و برخی از اغراض ها در انتخاب های ناصحیح، موجب می شود جامعه از مسیر رشد و تعالی  منحرف شود.

اشتباه در گزینش یک فرد، زنجیره وار ادامه پیدا می کند

وی با بیان اینکه وقتی فردی در گزینش به دنبال اهداف دیگری باشد و به دلایلی مانند پارتی، پول و یا نسبت خویشاوندی شخصی را انتخاب کند، دچار اشتباه می شود گفت: فردی که بر اساس این معیارها انتخاب شود و واجد شرایط نیز نباشد، خود نیز زنجیره وار این اشتباه را ادامه می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید دین، وجدان و سعادت خود را حراج کنیم، افزود: گزینش امانتی بزرگ در دست انسان است که اگر در آن تخلف شود، مانند چشمه ای مسموم هر روز می جوشد و فضای کاری را آلوده می کند.

وی، انتخاب فرد صالح را از اموری دانست که سود آن حتی بعد از مرگ نیز شامل حال افراد می شود، گفت: اگرچه بعد از مرگ انسان، پرونده عمل وی بسته می شود اما در امور جاریه باز است، بنابراین باید عملی انجام دهیم که بعد از مرگ، خیر آن به ما برسد.

نقص قانون گزینش

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نقاط ضعف و قدرت قوانین در اجرا مشخص می شود، گفت: در قانون گزینش نیز نقصی دارد که امید است توسط قانون گذارها تکمیل شود. نقص قانون گزینش این است که اگر فردی شرایط استخدام را داشت و بر مرکب مراد سوار شد، هرجا که شرایط بر هم خورد، بیرونش کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات مردم را رفع کنند تا اعتراضی حاصل نشود، گفت: عده ای از اعتراضات و مطالبه به حق مردم، سوء استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به ناآرامی های اخیر کشور و اعتراضات مردمی، افزود: دشمنان از اعتراضات و مطالبه به حق مردم، سوء استفاده می کنند، لذا دولتمردان باید مشکلات مردم را حل می کردند تا نارضایتی ها ایجاد نشود.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه در حال حاضر با دو دشمن رو به رو هستیم، گفت: یک دشمن، خارجی بوده که همواره در کمین است تا نظام را تباه کند و آشکارا به دشمنی می پردازد. دشمن دیگر که داخلی است، نفوذی هایی هستند که زمینه نفوذ دشمن را فراهم می کنند و این به مراتب بدتر از دشمن خارجی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت شناخت نفوذی ها و جلوگیری از ورود آنها به دستگاه های اجرایی کشور، خطاب به مسئولان گزینش، بیان کرد: کار شما فطری، عقلی و قانونی است که باید خوب اجرا کنید و افراد شایسته را به مجموعه خادمان ملت بیافزایید و برای خدمت مردم به‌کار بگیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha