پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاطمیان - حوزه قزوین

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مردم امروز از فتنه دشمنان سربلند بیرون آمدند و نشان دادند که هیچ چیزی نمی‎تواند مانع صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی شود، لذا مسئولان وظیفه دارند که در برای حل مشکلات این مردم فهیم با روحیه جهادی کار کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان ظهر امروز در جمع مردم شهرستان اقبالیه که در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد، ضمن محکوم نمودن اقدام آشوبگران و فتنه گران در تعرض و حمله به مراکز دینی، گفت: مردم امروز از فتنه دشمنان سربلند بیرون آمدند و نشان دادند که هیچ چیزی نمیتواند مانع صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی شود، لذا مسئولان وظیفه دارند که در برای حل مشکلات این مردم فهیم با روحیه جهادی کار کنند.

وی با اشاره به این که مردم با همه مشکلات اقتصادی، هیچ گاه یک قدم از آرمان های انقلاب و پیمان خود با ولایت عقب نخواهد نشست، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دشمنان با به راه انداختن فتنه‌های مختلف در کشور، به دنبال سنجش وفاداری مردم به انقلاب اسلامی بوده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان با بیان اینکه اتفاقات رخ داده در کشور نشان می‌دهد که دشمنان فتنه جدیدی را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم طراحان این فتنه  همانند گذشته آمریکا، آل سعود، رژیم صهیونیستی و بدخواهان ملت ایران هستند.

وی با اشاره به شکست های آمریکا و آل سعود در منطقه، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی ایران به‌دنبال گرفتن انتقام از ملت ایران هستند، چرا که ایران توانست ضمن نابودی داعش و حمایت از جبهه مقاومت، نفشه‌های آنها در منطقه را نقش بر آب کند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: نوجوانان و جوانان باید بدانند برای حفظ انقلاب اسلامی ایران، شهدای والا مقام فراوانی جان خود را فدا کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان اقبالیه  با اشاره به اینکه استقلال و عظمت ایران اسلامی با قیمت گزافی به دست آمده است، تاکید کرد: کشور به برکت  انقلاب اسلامی به موفقیت‌های بسیاری در بخش موشکی، هسته‌ای، ماهواره‌ای و ... دست یافته که لازم است این موفقیت‌ها برای آحاد جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه  امروز فضای مجازی وجدان و بصیرت مردم ایران را هدف قرار داده است، عنوان کرد: برای در امان ماندن از دسیسه‌های دشمنان در این عرصه پرخطر، مردم باید هوشیاری خود را حفظ کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha