پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه

حوزه/ امروز رسانه حوزه رشد قابل توجهی در مباحث فنی و حرفه ای پیدا کرده که قابل مشاهده است؛ لذا باید از همه مسئولان آن تشکر کرد که توانستند حوزه را در این بخش ارتقاء داده و شاهد ابعاد گوناگون آن در فضای مجازی و نشر رسانه ای باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» که در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه انجام شد، اظهار داشت: امروز رسانه حوزه اعم از «خبرگزاری حوزه» و «هفته نامه افق حوزه» فعالیت های مناسبی را در بخش های گوناگون انجام می دهد که نشانگر توانمندی و قابلیت بالایی است که حوزه های علمیه در این چند سال پیدا کرده است.

وی ابراز داشت: امروز رسانه حوزه رشد قابل توجهی در مباحث فنی و حرفه ای پیدا کرده که قابل مشاهده است؛ لذا باید از همه مسئولان آن تشکر کرد که توانستند حوزه را در این بخش ارتقاء داده و شاهد ابعاد گوناگون آن در فضای مجازی و نشر رسانه ای باشیم.

رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران تأکید کرد: امیدواریم با توجه به جامعیتی که رسانه حوزه دارد بتواند در نشر مطالبات طلاب از مدیران و انتظارات مدیران از طلاب نقش خوبی داشته و در مسیر ارتقاء حوزه علمیه و تحقق آیه نفر حرکت نماید.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان ساخت: اگر رسانه حوزه بتواند در بخش کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی نقش داشته و اساتید گوناگون را با موضوعاتی همچون اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و ... که نظام جمهوری اسلامی با آن مرتبط است، درگیر نماید، می توانیم شاهد رشد، بالندگی و کارآمدی بیشتر حوزه در عرصه ها و ساحت های گوناگون باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha