جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، اقدام و عمل انقلابی را شرط دفاع از انقلاب و ولایت فقیه دانست و بر ضر فعال سازی پایگاه های بسیج طلاب و اساتید در مدارس علمیه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، با اشاره به نقش اساتید و مدیران مدارس علمیه در آرام‌سازی فضای جامعه، گفت: در رویدادها و مسائلی نظیر تظاهرات و اغتشاشات اخیر نباید منتظر دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مراجع بالادستی بود.

وی فعالیت و اقدام انقلابی مسئولان مدارس علمیه در شرایط بحرانی را یک اصل دانست و بیان کرد: در شرایط خاص و بحرانی باید انقلابی عمل کرد و از کیان نظام، ولایت فقیه و امنیت فکری-اعتقادی جامعه دفاع نمود.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه مدیران مدارس علمیه در بحث‌های کلان باید آتش به اختیار عمل کنند، گفت: از آنجایی که استان خوزستان، یکی از مراکز حساس کشوری است، باید مدیران مدارس علمیه در زمینه فعالیت‌های بصیرتی آتش به اختیار بوده و مستقلاً در راستای تبیین مسائل مهم جامعه و کشور عمل کند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با تأکید بر اجرای حرکات آفندی و پدافندی در مدارس علمیه، اظهارکرد: برای انقلابی عمل کردن نیاز به دو حرکت آفندی در زمینه «آماده‌سازی مدارس علمیه برای هجوم به سمت دشمن، با گسترش فعالیت‌های تبلیغی»، و پدافندی برای «مقابله با شبهات فکری-اعتقادی جامعه»، داریم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، حضور گسترده طلاب و روحانیون در مساجد، مدارس و ادارات برای پاسخ‌گویی به شبهات و رفع دغدغه‌های فکری مردم را یک ضرورت خواند و تصریح کرد: طلاب ضمن مطالعه دروس عادی حوزوی، باید متناسب با استعدادهای درونی خویش، به ترویج فرهنگ و معارف ناب اسلامی پردازند.

وی در پایان فعال کردن بسیج طلاب و اساتید در مدارس علمیه را یک اولویت جدّی دانست و بیان داشت: باید در هر مدرسه علمیه، یک پایگاه بسیج فعال شود و طلاب از این طریق آموزش‌های لازم دفاعی را برای دفاع از کیان اعتقادی شهرها، طی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha