پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب و روحانیون مطالبه کننده حقوق مردم در دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حوزه حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که بدون ولایت فقیه و تبعیت از این اصل نمی‌توانستیم، انقلاب اسلامی را به نتیجه برسانیم گفتند: همه مسئولین کشو از جمله رئیس جمهور و وزرا باید بیشتر به مطالبات مردم برسند، این امر فقط نباید در مرحله سخن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت  آیت‌الله علوی‌گرگانی امشب در جمع خودجوش اساتید، طلاب  که با هدف حمایت از اصلاح اقتصادی و مطالبات به حق مردم که در دفتر معظم له برگزارشد، با تقدیر از دلسوزی طلاب و روحانیون برای ملت و کشور اظهار داشتند: این حرکت‌ها نشان می‌دهد که طلاب تلاش می‌کنند با مردم هم صدا باشند، این نعمت زمانی رنگ زیبایی می‌گیرد که به خداوند متعال توجه کرده و رضای او را محور اصلی بدانیم.

ایشان تصریح کردند:  بعد از تبعیت از ائمه اطهار(ع) باید زیر سایه ولایت فقیه قرار بگیریم، بدون ولایت فقیه و تبعیت از این اصل نمی‌توانستیم، انقلاب اسلامی را به نتیجه برسانیم در شرایط کنونی نیز بدون توجه به این اصل با مشکل روبرو خواهیم بود.

استاد خارج فقه حوزه گفتند: این حوادث همیشه وجود دارند، اما باید بیدار و آگاه باشیم تا در هر حادثه‌ای اقدامات لازم را دنبال کنیم، اگر در کشور ملت، فرمان ولایت فقیه را دنبال کند در این صورت نیز می‌توانیم به جهان و جهانیان پیروز شویم.

ایشان بیان داشتند: انقلاب اسلامی حکومتی جهانی است باید این انقلاب را به جهان صادر کنیم، با تبعیت از ولایت فقیه می‌توانیم به پیروزی مورد نظر و اصلاح در امور برسیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: اگر در کشور گاهی مشکلات رخ می‌دهد نشان می‌دهد که گوشه‌ای از کار به مشکل خورده و از خط ولایت فقیه فاصله گرفته‌ایم و همه این امر فقط به مسئولان بر نمی‌گردد و برخی از مشکل به من و شما نیز می‌رسد.

ایشان تاکید کردند: باید ارزیابی عملکردها و شناسایی نقاط ضعف ها، مورد توجه قرار گیرد، در این صورت می‌توانیم مشکلات را رفع کنیم.

معظم له بیان داشتند: طلاب علاوه بر بصیرت‌افزایی و آگاهی بیشتر باید همیشه در خط ولایت فقیه حرکت و با اجازه ایشان امور مورد نظر را دنبال کنند، به دنبال این هستیم تا رشته رهبریت حفظ شود؛همه بدهکار انقلاب اسلامی هستیم، افرادی که خون، مال و جال دادند صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی  گفتند: همگان باید رعایت نظم را مورد توجه قرار دهند، اغتشاش‌گری زمینه‌سازی برای دشمن است؛ دشمن به دنبال بهم‌ریختن اوضاع است، باید افتخار کنیم که در کشور ایران رهبر بزرگواری وجود دارد که طی سال‌های اخیر به خوبی نشان داده‌اند می‌توانند در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی گام بردارند.

ایشان تاکید کردند: همه مسئولین کشور از جمله رئیس جمهور و وزرا باید بیشتر به مطالبات مردم برسند، این امر فقط نباید در مرحله سخن باشد؛ چرا که اگر مردم عمل ما را در عرصه بازار و اقتصاد ببینند می‌توانیم به نتیجه مورد نظر برسیم.

معظم له گفتند: دعوت به وحدت و یگانگی و کمک به مسئولان مورد توجه طلاب قرار گیرد، باید بعد از این جلسات نیز شاهد حرکت مثبت طلاب باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha