سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بازدید آیت الله فقیهی از رسانه حوزه

حوزه/ آیت الله فقیهی استاد حوزه علمیه قم، امروز با حضور در ساختمان مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه از بخش های مختلف رسانه حوزه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و  از اساتید مطرح حوزه با حضور در ساختمان مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه از بخش های مختلف این رسانه حوزه  از جمله خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش: آیت الله فقیهی در این بازدید در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه، و سردبیران  خبرگزاری حوزه و هفته نامه حوزه به ضرورت اطلاع رسانی در حوزه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های مختلف رسانه حوزه در قم، استان ها و عرصه بین الملل ارائه کرد.

در ادامه آیت الله فقیهی از بخش های مختلف رسانه حوزه بازدید کرد که حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه  و حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی سردبیر هفته نامه افق حوزه و سایر دبیران رسانه حوزه گزارشی از فعالیت و برنامه ها ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha