سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عکس

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: طلاب مدارس علمیه خواهران استان یزد در مرحله استانی مسابقات قرائت قرآن کریم جشنواره سراسری قرآن و عترت مدارس علمیه خواهران به رقابت پرداختند.

خانم مریم حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اظهار کرد: مرحله مدرسه ای مسابقات قرائت قرآن کریم جشنواره سراسری قرآن و عترت مدارس علمیه خواهران، 179 طلبه از 22 مدرسه علمیه کارشناسی تا مقطع دکترای خواهران به رقابت پرداختند.

وی افزود: ۳۵ طلبه به مرحله استانی مسابقات قرائت قرآن کریم راه یافتند که در سه بخش صوت و لحن، تجوید و وقف و ابتداء ارزیابی شدند و کاربرگ های  ارزیابی به قم ارسال شد که نتایج آن بزودی اعلام می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد ادامه داد: مرحله کشوری مسابقات در اسفندماه امسال با حضور برترین های استانی برگزار می شود.

حسن پور اعلام کرد: این جشنواره در رشته تفسیر، حفظ و قرائت هم در دو بخش کتبی شامل جزوه پرتویی از کلام وحی و عملی شامل قرائت در سه بخش صوت و لحن، تجوید و وقف و ابتداء و نیز تفسیر و حفظ به صورت آنلاین با حضور بانوان طلبه استان  برگزار شده است که نتایج قطعی در بهمن ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha