جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمودی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم از گرانی، حقوق های نجومی و حضور برخی جاسوسان در مراکز هسته ای و غارت بیت المال ناراحتند، اما اجازه نمی دهند این مشکلات بهانه ای برای فتنه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، روز یکشنبه پس از راهپیمایی باشکوه مردم انقلابی قزوین، در تجمع مردم در سه راه خیام اظهارداشت:  امروز تفکر امام(ره) در غرب هم شنیده می شود و صدای انقلاب مرزها را در نوردیده و در شرایطی که دشمن تصور می کرد با رحلت بنیانگذاری جمهوری اسلامی اهداف انقلاب به فراموشی سپرده می شود، اما با جانشینی مقام معظم رهبری می توان گفت، امام خمینی چند سال جوان شد و مسئولیت این راه و تفکر با پرچمداری رهبری ادامه یافت لذا استکبار به وحشت افتاد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی استکبار تلاش کرده تا نور الهی انقلاب را خاموش کند، اما به لطف خداوند و استقامت ملتی بصیر و انقلابی این حرکت ادامه یافته و تداوم نیز خواهد داشت.

وی بیان کرد: در طول چهل سال گذشته دشمنان سعی کردند با فتنه و جنگ، تحریم و ترور به نظام آسیب بزنند و حتی در فتنه های اخیر به سردار سلیمانی که با رشادت در دفاع از مردم مظلوم سوریه و عراق ایثارگری کرد، جسارت کردند و نمی دانستند این مرد قهرمان انقلابی در قلب ملل مسلمان جای دارد.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به دشمنان نظام اسلامی یادآورشد: شما که هر از گاهی در اتاق های فکر خود نشسته اید و فکر می کنید می توانید ملت را از امامشان جدا کنید، بدانید کور خوانده اید و این ملت هرگز پشت رهبر خود را خالی نخواهد کرد و ولایت را تنها نخواهد گذاشت.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به حوادث اخیر گفت: این حرکت از چند سال قبل با هزینه آل سعود و با نقشه صهیونیسم و آمریکا طراحی شد و با به راه انداختن مشکلاتی مانند موضوع مال باختگان و گرانی دنبال آسیب رساندن به نظام برآمدند و با موج سواری بر مشکلات از جمله گرانی خواستند به هدف برسند، اما با بصیرت مردم، شکست خوردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: مردم از گرانی، حقوق های نجومی و حضور برخی جاسوسان در مراکز هسته ای و غارت بیت المال ناراحتند، اما اجازه نمی دهند این مشکلات بهانه ای برای فتنه باشد.

وی با اشاره به فتنه کور اخیر در کشور و برخی نقاط استان قزوین، ادامه داد: این فتنه در راستای مقابله با مردم و استقلال‌خواهی ملت ایران بود و دشمنان از مشکلاتی که مردم داشتند، سوءاستفاده کرده و خواستند به اهداف شوم خود دست یابند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی تصریح کرد: طی چند ساعت مردم متوجه شدند که فتنه‌گران و آشوبگران همان دشمنان قسم خورده نظام بوده و درصدد هستند ریشه ملت ایران را بخشکانند که در مقابل زیاده‌خواهی‌های آنان ایستادگی کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha