جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فیروزی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: اطاعت از ولایت فقیه اطاعت از خدا است و سرپيچی از دستورات ولايت فقيه، سرپيچی از دستورات خداوند و حضرت رسول(ص) است، پس بايد پيرو ولایت فقیه باشيم كه اطاعت از ولایت فقیه اطاعت ناآگاهانه و كوركورانه نيست، بلكه اطاعتی آگاهانه و عالمانه است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشم فیروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: ملت با بصیرت ایران در برابر هرگونه فتنه‌ای ایستاده اند و برای حمایت از اسلام و آرمان‌های نظام لحظه‌ای کوتاه نخواهند آمد و امروز آمادگی در برابر دسیسه‌های آمریکا و متحدانش بیش از هر چیزی در بین جوانان وجود دارد تا بتوانند  نقشه‌های شوبگران وقایع اخیر را در نطفه خاموش نمایند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به انواع توطئه ها وفتنه انگیزی های دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون، افزود: آنها هنوز ملت ما را نشناخته اند و بار ها دیده اند این توطئه ها با حضور مردم و پیروی آنها از ولایت فقیه در دوره های مختلف تاریخی ناکام مانده است.

وی ادامه داد: اطاعت از ولایت فقیه اطاعت از خدا است و سرپيچی از دستورات ولايت فقيه، سرپيچی از دستورات خداوند و حضرت رسول(ص) است، پس بايد پيرو ولایت فقیه باشيم كه اطاعت از ولایت فقیه  اطاعت ناآگاهانه و كوركورانه نيست، بلكه اطاعتی آگاهانه و عالمانه است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی امروزه از هر روش ممکن علیه نظام و جوانان دست به فعالیت می زنند که باید مراقب باشیم و با تقویت روحیه ها از این اقدامات جلوگیری کنیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان مکتب اسلام تلاش دارند تا با گسترش شبکه های ماهواره ای، جوانان و آینده سازان کشور را از راه راست خارج کرده و الگوها و باورهای غلط خود را جایگزین باورهای اسلامی ملت ایران کنند.

وی اظهار کرد: دشمن عنصر دین و اعتقاد درونی ملت ایران را بزرگ‌ترین مانع بر سر راه نفوذ خود می‌داند و از همه ابزارهای تبلیغاتی برای کم رنگ کردن اعتقاد ملت ایران استفاده می‌کند.

حجت الاسلام والمسلیمن فیروزی تصریح کرد: جریان فتنه برای ملت ایران اسلامی پایان نگرفته و فتنه‌های جدید در راه است. امروز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند که از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کنند که باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha