شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به این که مردمی که اعتراض دارند با نظام مشکلی ندارند و تنها اعتراضاتی در جهت اصلاح امور اقتصادی کشور دارند، گفت: هم اکنون سطح تولید و اشتغال در کشور پایین است، بنابراین باید دولت شرایطی را فراهم کند تا با کاهش هزینه‌های تولید و اشتغالزایی زمینه بهبود معیشت مردم فراهم شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین گفت: دشمنی که ضربات محکمی که از ایران قدرتمندخورده است، با تحریم، ایجاد نارضایتی و ناآرامی و ناامنی بین مردم تلاش دارد این خسارت‌ها را جبران کند.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا تا مدتی پیش مردم ایران را تروریست خطاب می‌کرد، اما حالا می‌خواهد از موج نارضایتی که خودشان در ایران به وجود آورده اند، سوء استفاده کرده و می‌گوید ما از مردم ایران حمایت می‌کنیم، این نشان دهنده ضعف آنهاست که می‌خواهند ضربه‌ای را که از ایران خورده اند جبران نمایند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد: تاکنون همه نقشه‌های دشمنان خنثی شده و امروزه برای جمهوری اسلامی ایران این نوع حرکات مبتدی است، چون دنیا قدرت ایران اسلامی را درک کرده و اقتدار ما از مرز‌ها فراتر رفته و این بزرگترین دست اورد است، چون دشمن هیچ وقت فکر نمی‌کرد جمهوری اسلامی با این اقتدار خود در سطح منطقه بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی تصریح کرد: انتظار ما از مردم همیشه در صحنه این است که پیرو ولایت فقیه و اطاعت پذیری داشته باشند و در راستای حفظ نظام و رهبری حرکت کنند و اگر هم مشکلی در سطح جامعه وجود دارد، مسئولین در صددرفع آن باشند .

حجت الاسلام کاظم لو با  اشاره به اینکه عده‌ای فرصت‌طلب نیز سعی دارند از این اعتراضات مردم سوء استفاده کنند، افزود: مردم ولایت مدار باید مواظب باشند در دام ضد انقلاب و دشمنان نظام نیفتند .

وی  با اعلام اینکه مردمی که اعتراض دارند با نظام مشکلی ندارند و تنها اعتراضاتی در جهت اصلاح امور اقتصادی کشور دارند، اظهار داشت: هم اکنون سطح تولید و اشتغال در کشور پایین است، بنابراین باید دولت شرایطی را فراهم کند تا با کاهش هزینه‌های تولید و اشتغالزایی زمینه بهبود معیشت مردم فراهم شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha