پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید حسن موسوی - رئیس انجمن شیعیان جامو وکشمیر

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی رئیس انجمن شیعیان جامو و کشمیر با اشاره به دست داشتن آمریکا در اغتشاشات اخیر ایران و مواضع ترامپ علیه پاکستان، آن را نشانه دشمنی با ملت های مسلمان و در نهایت محکوم به شکست دانست.

حجت الاسلام موسوی در سخنان خود در سالروز صدور قطعنامه حق تعیین سرنوشت مردم کشمیر، این امر را حق مسلم مسلمانان کشمیر دانست نه مساله ای بین دو کشور.

وی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه مواضع ترامپ علیه پاکستان را غیر منطقی دانست و گفت: در واقع آمریکا با این گونه اقدامات سعی در توجیه سیاست های شکست خورده خود در منطقه به ویژه افغانستان دارد و موضع دولت و ملت پاکستان در مقابل آمریکا درست و بحق است.

 رئیس انجمن شیعیان جامو و کشمیر اغتشاشاتی اخیر ایران را نتیجه توطئه ها و دسیسه های اسرائیل و آمریکا دانست و گفت: دشمنان ایران پس پیروزی انقلاب تاکنون مشغول توطئه علیه ایران هستند ولی این آرزوی آنها محقق نخواهد شد و این نظام تا ظهور امام عصرعج قائم و دائم خواهد ماند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی گفت: اقدامات و بیانات خصمانه آمریکا علیه ایران و پاکستان محکوم به شکست است و این تهدیدات می تواند به فرصت خوبی برای اتحاد هرچه بیشتر و تعمیق روابط دو کشور دوست و برادر ایران و پاکستان شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha