پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد - سمنان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه در فتنه اخیر معاندین نظام اصل انقلاب اسلامی را نشانه گرفته بودند، گفت: در حوادث اخیر برخی از مردم از وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور گله‌مند بودند و برای اعتراض به میدان آمدند اما پای نظام بودند و زمانی که اقدامات معاندین نظام را مشاهده کردند کنار رفتند تا مبادا مشکلی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد ظهر امروز در نشست صمیمی با طلاب حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) بسطام با اشاره به حوادث اخیر در برخی از استان‌های کشور و اغتشاشات صورت گرفته از سوی برخی از معاندین نظام در کشور اظهار داشت: وزارت‌های اطلاعات و کشور و دستگاه‌های امنیتی گزارش دادند که در اغتشاشات صورت گرفته در برخی از استان‌های کشور 42 هزار نفر کل افرادی بودند که اغتشاش کردند و فتنه و آشوب را در کشور به پا کردند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: در حوادث اخیر برخی از مردم از وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور گله‌مند بودند و برای اعتراض به میدان آمدند اما پای نظام بودند و زمانی که اقدامات معاندین نظام را مشاهده کردند کنار رفتند تا مبادا مشکلی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود.

وی افزود: معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اغتشاشات اخیر اصلاً انقلاب اسلامی را نشانه گرفته بودند و تخریب، تضعیف و تهدید کار اصلی فتنه گران امسال بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد با بیان اینکه در روایات است که «انسان احمق سودی ندارد و خسارت وارد می‌کند»، خاطرنشان کرد: در فتنه اخیر زحمات و خسارات سنگینی برای نظام ایجاد شد و در برخی از شهرهای کشور تقریباً بانک سالمی نداریم.

وی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا برای محکومیت ایران در شورای امنیت سازمان ملل افزود: آمریکا برای محکومیت ایران در شورای امنیت سازمان ملل بسیار تلاش کرد اما به هدف شوم خود نرسید.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان بیان کرد: در فتنه اخیر گروه‌های بی‌روح و مرده دشمنان نیز قوت گرفتند و زنده شدند و سلطنت‌طلبان، مریم و مسعود رجوی، منافقین و عربستان سعودی نیز به دنبال جوسازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی با بیان اینکه در فتنه اخیر خسارات سنگینی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شد، گفت: در فتنه اخیر برخی می‌گفتند که انقلاب به پایان رسیده است، اما نگهبان و محافظ اصلی این نظام و کشور خداوند متعال و امام زمان (عج) هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد با اشاره به دستگیری‌های آشوبگران در فتنه اخیر توسط دستگاه‌های امنیتی و حفاظتی کشور افزود: بسیاری از دستگیرشدگان در فتنه اخیر اذعان داشتند که «ما فریب‌خورده‌ایم» و در این میان طلاب وظیفه و رسالت سنگینی را در قبال انقلاب اسلامی دارند.

وی با اشاره به اینکه توقع دشمن در فتنه و اغتشاشات اخیر صورت گرفته در برخی از استان‌های کشور همراهی مردم با هدف دشمنان بود که محقق نشد، گفت: دشمنان با درد گرانی، تورم و بیکاری مردم به خیال باطل خود به جان انقلاب اسلامی افتاده بودند اما مردم همواره پای نظام و انقلاب اسلامی ایستادگی دارند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه جهل مهم‌ترین عامل اغتشاشات اخیر در کشور بود، تصریح کرد: وظیفه و رسالت امروز طلاب در قبال جامعه و مردم آگاهی بیشتر دادن و بصیرت افزایی و روشنگری جامعه است.

وی با تأکید بر معرفت افزایی طلاب در جهت مصون‌سازی از خطرات دشمن گفت: باید تلاش کنیم تا با رفتار و کرداری عمل نکنیم که برای دشمنان سوژه درست شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد با بیان اینکه امروز نگاه‌های زیادی بر روی عملکرد طلاب متمرکز است، افزود: خداوند متعال، امام زمان (عج) و مردم همواره نگاهشان به سمت‌وسوی حوزه است و به عملکرد و رفتار و کردار و گفتار طلاب نظاره دارند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب با طلاب خیلی کاری نداشتند، گفت: امروز محور طلاب و روحانیت هستند و حوزه‌های علمیه باید محور امورات فرهنگی در هر شهر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha