پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میرعمادی

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این که بکارگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل نجات کشور از بحران ها است، گفت: حفظ روحیه انقلابی همراه با بکارگیری این سیاست ها می تواند نجات بخش جامعه اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از خرم آباد ؛حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به اینکه ایمان و حیات معنوی انسان ها در سایه مدیریت صحیح اقتصادی است، گفت: قدرت، امکانات و حکومت دست مومنان است و مومنان باید مدیریت صحیح بر این امکانات داشته باشند و با تدبیر و چاره درست در حل مشکلات کوشا باشند.

وی با بیان اینکه اقتصاد و معیشت مردم و بهبود اوضاع اقتصادی باید در دستور کار مسئولان و مدیران قرار گیرد، بیان داشت: سوء تدبیر و سوء مدیریت عامل فقر و بدبختی است و نباید اجازه داد سوء مدیریت به اقتصاد و معبشت مردم لطمه ای وارد کند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به ظرفیت های فراوان کشور، خاطر نشان کرد :ما در کشور ظرفیت های فراوانی داریم که باید از این پتانسیل ها برای حل مشکلات کشور در ابعاد گوناگون بهره گیریم .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه دشمنان کمین کرده اند تا در صفوف مردم رخنه کنند، گفت: نباید اجازه دهیم دشمن از وجود مشکلات فقر،گرانی و تورم سوء استفاده کند و در پی جمع کردن لشکر باشد .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر موضوعات اقتصادی را بهانه کرده بود و برخی مدیران حالت رکود به خود گرفته اند، تصریح کرد: باید با تمام توان در راستای بهبود اوضاع اقتصادی کشور و ارائه راهکاهای مناسب برای توسعه اقتصادی بهره گرفت .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مدیران باید با تربیر نیازهای اقتصادی مردم را برآورده کنند، اظهار داشت: مسئولان باید گره گشای مشکلات مردم باشند و زمینه اشتغال و ازدواج جوانان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر با بصیرت و هوشیاری مردم و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری نیروی نظامی ،انتظامی و امنیتی توطئه دشمنان در نطفه خاموش شد، خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری اجازه تعدی و دخالت در امور کشور را به دشمنان نخواهند داد .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پایان با اشاره به اینکه بکارگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل نجات کشور از بحران ها است افزود: حفظ روحیه انقلابی همراه با بکارگیری این سیاست ها می تواند نجات بخش جامعه اسلامی باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha