پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/  کنگره یکهزار شهید  روحانی استان قم با عنوان تجلیل از شهدای شهیده در  جامعه الزهراء(س)

حوزه/ باید از همه کسانی که درتجلیل شهدا تلاش می کند قدر دانی کرد. تجلیل از شهدا درحقیقت، تجلیل کردن از تفکر و راه آنها است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین مدنی عصر امروز در اولین کنگره یک هزار شهید و ایثار گران روحانی استان قم  که در سالن بیداری اسلامی  جامعه الزهراء با هدف تجلیل از شهدای شهیده در قم برگزار شد گفت: شهدا کسانی اند که برای دفاع از دین جان داده اند تا انقلاب و اسلام زنده بماند.

مدیر جامعه الزهرا افزود: شهدا با جان دادن به رسالت خود عمل کرده اند، ما هم رسالتی داریم، باید در مسیر خود ثابت قدم بمانیم، دین راحفظ کنیم و نگذاریم این مسیری که آنها برای آن جان داده اند، به دست  دشمن بیفتد.

وی  عنوان کرد: باید از همه کسانی که درتجلیل شهدا تلاش می کنند قدردانی کرد. تجلیل از شهدا درحقیقت، تجلیل  از تفکر و راه آنها  است. باید از شهدا قدرانی کرد چون راه به ما یاد داده اند و اجازه ندادند دین در دست دشمنان بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین  مدنی گفت: اگرشهدا نبودند، الان دین،اسلام  و نظامی نبود. بنابراین باید بدانیم که این نظام و انقلاب به راحتی به دست نیامده است، خونها داده شد، ایثار گریهای زیادی شده است تا به این مرحله رسیده است.

مدیر جامعه الزهرا افزود: نباید با اعمال وکارهای خود از فیض شهدا محروم باشیم و در صحنه قیامت شرمنده آنها شویم. باید بدانیم شهدا با از خود گذشتگی دین را نگه داشتند وما هم باید با از خود گذشتگی انقلاب و دین را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمن به انقلاب آسیب بزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha