شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 زلزله زدگان سرپل ذهاب

حوزه/ در پی وقوع حادثه ناگوار زلزله اخیر در استان کرمانشاه و مصیبت زدگی و بی خانمان شدن هموطنان غیور کرد، مردم ایران دست به دست هم دادند و به یاری آنان شتافتند ...

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهردر پیامی با تقدیر از تلاش های سپاه در کمک به مردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، آورده است: بسیج یکی از ثمره های درخشان، سرافراز و پرافتخار انقلاب اسلامی است که از زمان تاسیس آن به فرمان حضرت روح الله (ره) تا کنون همواره موجبات اقتدار، آبادانی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ناامیدی و شکست دشمنان را فراهم آورده است.

امروز بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون اوایل انقلاب، دوران دفاع مقدس و پس از آن، با رویکرد محرومیت زدایی، کمک به معیشت مردم، عمران و آبادانی کشور، با تمام توان گام برمی دارد و به سوی آینده ای روشن پیش می رود.

در پی وقوع حادثه ناگوار زلزله اخیر در استان کرمانشاه و مصیبت زدگی و بی خانمان شدن هموطنان غیور کرد، همه مردم ایران دست به دست هم دادند و به یاری مردم مرزنشین کرمانشاه شتافتند تا شاید ذره ای از فداکاری های آنان در دفاع از میهن عزیزمان را جبران کرده باشند.

در این میان، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز همانند سایر بسیجیان و سپاه های کشور، بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه در استان کرمانشاه حاضر و شروع به تهیه و جمع آوری اقلام ضروری زلزله زدگان و کمک به مردم پرداخت و همچنین همت به بازسازی هشت روستای زلزله زده منطقه آب باریک از توابع شهر سرپل ذهاب در جوار ارتفاعات بازی دراز نمود که 10 هزار نفر در قالب 270 خانوار در آن ها ساکن هستند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، ضمن عرض خداقوت به بسیجیان سلحشور بسیج سازندگی، از سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر کمال تشکر و قدردانی داشته و از خداوند متعال برای فرماندهی محترم این سپاه و همه کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در این اقدامات خداپسندانه شرکت داشته اند، آرزوی صحت و سلامتی و عاقبت بخیری می کند.

و من الله التوفیق

یوسف جمالی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha