جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام امینی

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون با اشاره به حماسه آفرینی ملت انقلابی در مقابله با فتنه اخیر، گفت: اولین بار نیست که به مقدسات توهین می شود، دشمن بداند روحانیت تا آخرین قطره خون خود برای پشتیبانی از رهبری ایستاده است.

حجت الاسلام مجتبی قائد امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: در اغتشاشات اخیر ضد انقلاب به تبعیت از آمریکا و رژیم صهیونیستی که با دلارهای آل سعود طرح‌ریزی شده بود، دست به فتنه‌گری زدند و زمانی که مردم معترض مشکلات اقتصادی از ماهیت آنها آگاه شدند، صف خود را جدا کردند.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون با بیان این که در آشوب های اخیر و در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هزار میلیارد از سوی سعودی‌ها هزینه شد، افزود: ملت ایران متوجه شد که افراد اغتشاش‌گر اعتراضی به مشکلات اقتصادی ندارند بلکه اصل نظام را نشانه گرفته و به دنبال به چالش کشیدن پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: مردم در اقصی نقاط کشور همانند گذشته هوشمندانه در عرصه حضور پیدا کردند و سرمایه‌گذاری که آمریکا، رژیم سفاک صهیونیستی، آل‌سعود خائن و کشورهای فرومایه منطقه در این خصوص انجام داده بودند، را نقش برآب کردند.

حجت الاسلام قائد امینی افزود: مردم شهیدپرور و انقلابی با حضور حداکثری در راهپیمایی محکومیت فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی، بار دیگر نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان، منافقان، ضدانقلاب، معاندین و افرادی که در داخل و خارج آشوب برپا می‌کنند، زدند.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون تصریح کرد: کسانی که قرآن را آتش زدند، به روحانیت توهین کردند و اماکن فرهنگی را به آتش کشیدند باید بدانند روحانیت تا آخر ایستاده است و از ولایت پشتیبانی می کند.

وی اظهار کرد:  روحانیت همچنان از برخی مسائل گلایه مند است و اولین بار نیست که حوزه علمیه تخریب و به مقدسات توهین می شود، اما دشمن بداند ما تا آخرین قطره خون خود برای پشتیبانی از رهبری ایستاده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha