سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ بايد انقلاب اسلامي و دستاوردهاي ارزشمند آن را صيانت و به نسل آينده منتقل کرد؛ انقلاب اسلامي به عنوان موهبت الهي مردم را از تاريکي به سمت روشني هدايت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امشب در ديدار اعضاي ستاد بزرگداشت دهه بصيرت و ميثاق امت با ولايت با بيان اينکه بايد انقلاب اسلامي و دستاوردهاي ارزشمند آن را صيانت و به نسل آينده منتقل کرد افزود: انقلاب اسلامي به عنوان موهبت الهي مردم را از تاريکي به سمت روشني هدايت کرد.

ایشان با تاکيد بر اينکه انقلاب اسلامي ايران با خون بهاي هزاران شهيد به دست آمده است افزودند: دشمن که با پيروزي انقلاب اسلامي از دسترسي به اهداف استعماري خود در ايران ناکام ماند هر چند سال يک بار تلاش مي کنند با برنامه ريزي و ايجاد توطئه اي جديد مانند حوادث روزهاي اخير ايران را در رسيدن به پيشرفت و توسعه با مشکل مواجه کنند.

حضرت آيت الله علوي گرگاني تصريح کردند: دين مبين اسلام و آرمان هاي انقلاب اسلامي اهداف والايي دارد و بايد براي انتقال مفاهيم ناب اسلامي و تشريح آن براي قشرهاي مختلف مردم به ويژه نسل جوان تلاش کرد.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به برخي شعارهاي انحرافي عليه انقلاب اسلامي و روحانيت در آشوب هاي اخير گفتند: روحانيت سربازان امام زمان(عج) هستند و اينگونه نيست که بخواهند با ديکتاتوري مردم را با دين اسلام آشنا کنند همانطور که در زمان پيامبر اسلام هم ملت هاي مختلف با زور  با دين اسلام آشنا نشدند.

ايشان از خانواده ها خواستند ضمن مراقبت از جوان ها در برابر توطئه دشمنان حافظ نعمت بزرگ انقلاب باشند.

در ابتداي اين ديدار لطفي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان گزارشي از نحوه اعزام کاروان مردم قم در روز 19 دي  براي ملاقات با رهبر معظم انقلاب بيان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha