چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، مطالبات به حق مردم را همان دغدغه های مقام معظم رهبری دانست و با اشاره به اتفاقات اخیر، گفت: عده ای در فضای فتنه به دنبال سهم خواهی و کسب منافع هستند و از آن به عنوان ابزار فشار و در پوشش قراردادن ناکامی‌های سیاسی بهره می‌برند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: مردم در عرصه های مختلف و همیشه آزمایش می شوند و تاریخ دوران موسی، عیسی و پیامبر(ص) هم مملو ازآزمایش گوناگون بوده است و همه باید در فتنه ها به خدا پناه ببریم تا در امان باشیم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین افزود: مطالبات به حق مردم همان دغدغه های مقام معظم رهبری است و امروز مردم خواستار بهبود وضع اقتصادی و معیشتی هستند، زیرا فقر تهدیدشان می کند و از گرانی در رنج هستند و اگر به اقتصاد مقاومتی عمل می شد، مشکلاتمان کمتر بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: اعتراضات به حق مردم به وضع اقتصادی و معیشتی، جدای از فتنه گران است و همه خواهان اشتغال هستند تا اعتیاد و طلاق و آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

نماینده ولی فقیه در قزوین تصریح کرد: مردم بشدت از فتنه گران ابراز انزجار می کنند و آتش زدن قرآن، پرچم جمهوری اسلامی، تخریب اماکن عمومی و اموال مردم، حوزه های علمیه و مراکز فرهنگی  را محکوم کرده و آن را دسیسه دشمن می دانند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین یادآور شد: برخورد جدی با دشمنی که برای برهم زدن امنیت و عدالت در جامعه ایران تلاش می‌کند، ضروری است، چراکه آرامش جز اولویت اصلی زندگی مردم است.

وی با بیان این که کسانی که شعار «نه غزه نه لبنان» سردادند در این آزمون مردود شدند و لازم است جامعه گرگ ها را بشناسد و مراقب آنها باشد تا آسیب نبینیم، افزود: عده ای در فضای فتنه به دنبال سهم خواهی و کسب منافع  هستند و از آن به عنوان ابزار فشار و در پوشش قراردادن ناکامی‌های سیاسی بهره می‌برند.

نماینده ولی فقیه در پایان با اشاره به حضور گسترده مردم قزوین در راهپیمایی «بیعت با ولایت»، از حضور با بصیرت مردم انقلابی تقدیر کرد و خواستار توجه ویژه دولتمردان به مشکلات مردم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha