شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
كارگاه تربیتی «انوار ولایت» در حیدرآباد هند

حوزه/ كارگاه تربیتی «انوار ولایت» ويژه بانوان مبلغ و طلبه شهرهای مختلف ايالت سند با همكاري خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و سازمان اصغریه در حيدرآباد سند پاکستان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، كارگاه تربیتی «انوار ولایت»، 15 تا 17 د‌ي‌ماه با حضور احمد عبداله‌پور، مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ايران در حیدرآباد، فضل حسینی، رئیس سازمان اصغریه و خانم سیده افشان شفقت، مدیر بخش زنان سازمان اصغریه در حیدرآباد و جمعي از بانوان مبلغ و طلبه شهرهای مختلف ايالت سند در حيدرآباد سند برگزار شد.

عبداله‌پور در سخناني در اين كارگاه، با اشاره به نقش و وظایف بانوان در اجتماع گفت: توانمندسازی بانون در قالب برگزاری کارگاه‌های عملی، یکی از اقدامات مؤثر و قابل تقدیری است که در این دوره با پرداختن به موضوعات مرتبط با نقش و وظایف بانوان در اجتماع، به ویژه در خانواده، شکل تربیتی و فرهنگی به خود گرفته است.

مسئول خانه فرهنگ كشورمان افزود: از آنجا که بانوان علاوه بر داشتن نقش‌های تأثیرگذار اجتماعی، دارای نقش بسیار مهمی در خانواده به ویژه، تربیت نسل‌های آینده هستند، لذا توجه به توانمندسازی آنها و افزایش مهارت‌های تخصصی‌شان در زمینه‌های مختلف دینی و اعتقادی و همچنین اجتماعی و تربیتی بسیار حائز اهمیت است.

پایان‌بخش این مراسم، اهداي گواهینامه شركت در کارگاه و جوايزی به رسم يادبود از سوی خانه فرهنگ جمهوري اسلامي ایران به تعداد 20 نفر از برگزیدگان و مدرسان دوره بود.

بنابر اعلام اين خبر، كارگاه تربیتی «انوار ولایت» در قالب 6 درس تخصصي با  موضوعات اهميت خود‌سازي، موانع و مشكلات فعاليت بخش بانوان اصغريه، نقش بانوان در شكل گيري جامعه اسلامي، اصول و راه‌هاي اسلامي كردن منزل، اهميت و نياز حجاب در پرتوي سيره حضرت زهرا (س) و تكاليف بانوان عضو سازمان اصغريه همراه با مسابقه، مباحثه، پرسش و پاسخ و نمایش فیلم به مدت سه روز برگزار شد.

كارگاه تربیتی «انوار ولایت» در حیدرآباد هند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha