جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/مردم باید بدانند تا زمانی که از انقلاب و ولایت فقیه حمایت می کنند، دشمنان نمی توانند در مقابل انقلاب کاری از پیش ببرند .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولین ستاد برگزاری یوم الله 19 دی و گرامیداشت دهه بصیرت گفتند: مردم باید نسبت به انقلاب متعهد باشند و همیشه برای مقابله با دشمن آماده بوده و حق را در مقابل باطل پیروز کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مردم قم باید ویژه باشند و در مورد جایگاه قم روایات متعددی از سوی اهل بیت(ع) رسیده، افزودند: قم را قم را می گویند چون مردم آن در اجتماعات مختلف شرکت می کنند و این اجتماعات ان شاء الله تا ظهور حضرت مهدی(عج) نیز ادامه خواهد داشت و به حمایت از دین و انقلاب خواهند پرداخت.

معظم له با اشاره به اتفاقات 19 دی سال 56 اظهارداشتند: در آن روز روزنامه ای به امام راحل توهین کرد و می خواستند شعله انقلاب را خاموش کنند.

 ایشان افزودند: با وقوع این حادثه علما و بازاریان کفن پوش در بعد از روز 19 دی در کوچه بیگدلی به میدان آمدند و از پشت بام در مورد شخصیت امام راحل برای مردم صحبت کردم و همین مسئله باعث شد، خیزشی از قم شروع و به شهرهای دیگر منتقل شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه باید در مقابل جریانها و اتفاقات بیدار و هوشیار بود، افزودند: بیداری و هوشیاری مردم باعث می شود توطئه دشمنان خنثی شود.                             

 معظم له بیان داشتند: مردم باید بدانند تا زمانی که از انقلاب و ولایت فقیه حمایت می کنند، دشمنان نمی توانند در مقابل انقلاب کاری از پیش ببرند.

 ایشان افزودند: در شعارهای که در گذشته داده شده این شعار «با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم» را هم باید اضافه کرد تا دشمنان بدانند مردم انقلابی همیشه آماده هستند و دست از حمایت از ولایت برنخواهند داشت.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha