پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران صاحب اصلی این انقلاب هستند و برای پیروزی، بقا و ماندگاری آنها خون های بسیاری را تقدیم کردند، گفت: این مردم همیشه در صحنه برای پشتیبانی و حراست از انقلاب هیچ گاه با کسی تعارف ندارند.

 حجت الاسلام حجت الاسلام حمزه علی اکبری، معاون حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی مردم ساری در محکومیت اغشاشات اخیر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران گفت: مردم با بصیرت و انقلابی ساری بار دیگر با خلق این حماسه، حمایت قاطع خود را از انقلاب، نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران چهار دهه است که در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان ایستاده است، تصریح کرد: این مردم با همه توان از اصل انقلاب و ولایت حراست و پشتیبانی می کنند و اجازه نخواهند داد خدشه ای به این دو رکن مهم وارد شود.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران صاحب اصلی این انقلاب هستند و برای پیروزی، بقا و ماندگاری آنها خون های بسیاری را تقدیم کردند، بیان داشت: این مردم همیشه در صحنه برای پشتیبانی و حراست از انقلاب هیچ گاه با کسی تعارف ندارند.

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی علیرغم همه مشکلات معیشتی و اقتصادی که دارند، اما مدافع انقلاب اسلامی هستند، گفت: این انقلاب متعلق به همین مردم است و کسی این نظام و کشور را به آنها هدیه نکرده است که بخواهد به همین راحتی از دست این مردم خارج کند.

حجت الاسلام اکبری با بیان این که به خوبی در همین حوادث اخیر دیدیم که چگونه ضد انقلاب از خواسته های به حق مردم در جهت اهداف شوم خود سوء استفاده کردند، گفت: باید کشور را به گونه ای مدیریت کرد که دیگر شاهد بروز چنین حوادثی در جامعه نباشیم.

وی با بیان این که رییس جمهور آمریکا در حالی اخیراً ملت ایران تروریسم خطاب کرد که این بار خود را همراه و حامی مردم کشورمان معرفی می کند، گفت: دولتمردان آمریکایی باید به دخالت های آشکار خود را در امور دیگر کشورهای جهان پایان دهند و بگذارند کشورهای مستقل خود برای آینده کشورشان تصمیم بگیرند.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقامات آمریکایی باید بدانند که ایران اسلامی مانند دیگر کشورهای منطقه نیست که با طرح و توطئه ای به راحتی از درون بپاشد، خاطرنشان کرد: ملت ایران چهار دهه است همه توطئه های دشمنان را با شناخت دقیق خنثی کرده و اجازه نداده است که غرب برای ایران اسلامی تصمیم گیری کند.

وی با بیان این که آمریکا و همپیمانانش باید بدانند که ایران اسلامی کشوری نیست که طرح براندازی در آن عملیاتی شود، بیان داشت: مردم هوشیارانه در صحنه حضور دارند و هر طرحی که بخواهد موجب تضعیف انقلاب و نظام اسلامی شود را با قدرت خنثی می کنند.

حجت الاسلام اکبری با بیان این که خواسته های مطرح شده در حوزه اقتصادی کاملاً قانونی و به حق است، تصریح کرد: مردم کشورمان به طور حتم لایق بهترین ها هستند و نباید با توجه به این میزان ظرفیت داخلی شاهد بروز چنین مشکلاتی در کشور باشیم.     

وی با تأکید براین که آشوب گران باید بدانند که ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی علیرغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی، هیچ گاه با آنها همراه نخواهند شد، بیان داشت: این مردم با بصیرت انقلاب اسلامی را به همین آسانی به دست نیاورده اند که با این چیزها از دست برود.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به این که معاندان انقلاب تلاش می کردند با تحریک افکار عمومی، مردم را با خود همراه کنند، بیان داشت: اما ملت با بصیرت ایران اسلامی، هوشیارتر از هر زمان دیگری مراقب حیله های دشمنان بوده اند و هیچ گاه در دام آنها گرفتار نخواهند شد.

وی  با بیان این که مسؤولان نباید بگذارند ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده این مردم، از خواسته های مردم سوء استفاده کنند، بیان داشت: دولت و مجلس همه توان خود را برای ساماندهی مسائل اقتصادی کشور به کار گیرند تا از این پس شاهد کاهش آلام مردم فهیم کشورمان باشیم.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که معاندان انقلاب به بهانه مسائل اقتصادی، طرح براندازی را دنبال می کردند، خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت مردم دردفاع از انقلاب بار دیگر طرح خطرناک بدخواهان انقلاب را خنثی کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در کمین چنین شرایط و موقعیت هایی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند، افزود: در جریان اعتراض مردم نسبت به مسائل اقتصادی، دشمنان بر موج حاصل از جو اعتراضی جامعه سوار شدند و تلاش کردند مسیر اعتراض ها را به سمت ضربه زدن به اصل انقلاب تغییر دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha