جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ آیت الله طبرسی با تقدیر از حضور حماسی مردم در حوادث اخیر کشور، گفت: مردم بار دیگر با این حضور خود بصیرت و ولایت مداری خود را به رخ کشیدند و دولت باید به خواسته های آنان رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در حاشیه برپایی راهپیمایی مردم در ساری در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور، در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور حماسی مردم در حوادث اخیر کشور، گفت: مردم بار دیگر با این حضور خود بصیرت و ولایت مداری خود را به رخ کشیدند.

وی با بیان این که دشمنان و طراحان فتنه فکر می کردند که با آن تکیه بر موج عمومی می توانند ضربه های سنگینی را به انقلاب و نظام وارد کنند، تصریح کرد: در شرایطی که منافقان و دشمنان قسم خورده فکر می کردند به اهداف پلید خود در داخل رسیده اند، مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان با خلق حماسه نهم دی پنبه های دشمنان را رشته کردند.

رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بصیرت ملت ایران در چهار دهه اخیر همواره عامل مهمی در برون رفت کشور از بحران ها بوده است، تصریح کرد: متأسفانه از ابتدای پیروزی انقلاب نیز همواره بی بصیرتی بسیاری از خواص و بزرگان مشکلات بسیاری را برای انقلاب به وجود آورده است.

وی با بیان این که حماسه عظیم مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف به طور حتم پیام و معنای بسیاری را با خود به همراه دارد، افزود: حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف این انقلاب یک درس و عبرت بزرگی برای بدخواهان و توطئه گران داخلی و خارجی است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که نظام سلطه فکر می کند با تحریک عده ای در داخل می تواند موج اعتراضی به راه بیاندازد و بر آن سوار شود، تصریح کرد: توطئه گران باید بدانند که این خواب آنها در خصوص انقلاب اسلامی هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر هجمه ها و بحران های بسیاری را با موفقیت پشت سر گذاشته است، بیان داشت: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی در همه امور گوش به فرمان رهبری انقلاب هستند و فریب تبلیغات دروغین دشمنان نظام را نخواهند خورد.

امام جمعه ساری ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی ملت با بصیرت ایران اسلامی در چهار دهه اخیر همواره از حوادث مختلف پیروز بیرون آمده است.

رئیس شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت رسیدگی جدی دولت به مسائل اقتصادی و اشتغال در کشور تأکید کرد و گفت: امروز یکی از مهم ترین مطالبات مردم از دولت مسائل معیشتی و اشتغال است.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که نباید کاری کنیم تا مردم اعتماد به نظام را از دست بدهند، خاطرنشان کرد: باید امید مردم به رهبر انقلاب و مسؤولان همچنان در کشور حفظ بماند.

وی با بیان این که متأسفانه امروز فضای مجازی مشکلات بسیاری را برای جامعه فراهم کرده است، افزود: متأسفانه امروز فضای مجازی به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب است که این خیانت بزرگی است.

رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم ولایت مدار کشورمان در عرصه ها و صحنه های مختلف همواره حضوری مستمر و اثرگذار داشته و دارند، تصریح کرد: به همین دلیل امروز یکی از مهم ترین وظایف دولت رسیدگی به خواسته های مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha