پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ زکزاکی

حوزه/ نصیبه زکزاکی گفت: شیخ زکزاکی سکته مغزی کرده و درمان وی نیازمند حضور پزشکان متخصص است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، نصیبه زکزاکی فرزند شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه به فارس گفت: شرایط جسمانی شیخ زکزاکی نامناسب است و برای درمان هرچه سریع‌تر وی نیاز به پزشک وجود دارد. 

فرزند شیخ زکزاکی گفت: لازم است مردم جهان درباره شرایط نیجریه و شرایطی که برای شیخ زکزاکی به وجود آمده است، آگاهی یابند.

وی افزود: شیخ زکزاکی سکته مغزی کرده است و درمان وی نیازمند ویزیت پزشکان متخصص است اما خانواده و اطرافیان وی به پزشکانی که احتمالا حکومت برای شیخ زکزاکی فراهم می‌کند، اعتمادی ندارند.

این فرزند شیخ زکزاکی گفت: چند روز پیش نشانه‌هایی از سکته مغزی در شیخ زکزاکی وجود داشت و بنابراین از حکومت درخواست پزشک شده بود اما متاسفانه تا کنون این درخواست برآورده نشده است و هنوز شیخ زکزاکی شرایط جسمانی مناسبی ندارد.

نصیبه زکزاکی درباره شرایط کنونی نیجریه و شیخ زکزاکی گفت: شیخ زکزاکی اکنون شدیدا بیمار است و افراد زیادی در سراسر نیجریه برای زکزاکی تظاهرات کرده‌اند و در برخی شهرها پلیس به مردم حمله‌ور و با مردم درگیر شده و تعدادی از معترضان را کشته و عده‌ای را مجروح کرده است. 

وی گفت: نیجریه کشوری است که اکثر مردم برای درمان و جراحی باید به خارج از این کشور سفر کنند و از آنجایی که شیخ زکزاکی احتمال زیاد نیاز به جراحی دارد باید برای درمانش شرایط برای خروج وی از نیجریه فراهم شود تا جراحی بر رویش انجام بگیرد. 

وی تصریح کرد فکر نمی‌کند این امکان برای شیخ زکزاکی فراهم شود تا برای درمان به خارج از کشور سفر کند چرا که حکومت نیجریه وی را آزاد نخواهد کرد و بنابراین اجازه خروج از کشور را هم به او نخواهد داد. 

نصیبه زکزاکی گفت: روز گذشته سه نفر کشته و خیلی‌ها زحمی شدند و همچنان اعتراضات ادامه دارد و پلیس به آن‌ها حمله می‌کند یا گازاشک‌آور پرتاب کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha