پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
​دومین همایش بین المللی «آموزش، تجارت، فناوری و علوم اسلامی»

حوزه/ دومین همایش بین المللی سالانه «آموزش، تجارت، فناوری و علوم اسلامی» در روزهای ۱تا ۲ سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی با حضور اساتید دانشگاهی، محققان، علمای دینی و فعالان مرتبط با آموزش، علم و فناوری و علوم اسلامی در مالزی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دومین همایش بین المللی سالانه «آموزش، تجارت، فناوری و علوم اسلامی» قرار است در روزهای 1تا 2 سپتامبر سال 2018 میلادی در ایالت کداح در مالزی برگزار شود.

در این همایش بین المللی اساتید دانشگاهی، محققان، کارشناسان و افراد متخصص، همچنین روحانیون و علمای دینی و وعاظ مذهبی و فعالان مرتبط با موضوعاتی چون آموزش اسلامی، تجارت، علم و فناوری، همچنین علوم اسلامی شرکت خواهند داشت و در این گردهمایی سکویی برای بحث و بررسی پیرامون انتشار پیام های معنی دار، ارزش ها و آموزه ها در زمینه های مربوطه فراهم خواهد شد.

این همایش دو روزه که قرار است در هتل لنگکاوی برپا باشد همچنین موقعیتی را برای فرهیختگان اسلامی از رشته ها و زمینه های علمی و دینی مختلف به ویژه در رابطه با علوم اجتماعی فراهم می سازد تا بتوانند به  مشکلات و چالش های کنونی جهان اسلام پرداخته و راه حل هایی را در رابطه با آن ها ارائه دهند.

از دیگر اهداف اعلام شده برای این گردهمایی ایجاد شبکه ای با اعضای ملی و بین المللی از پیشینه های مختلف، توسعه شراکت و همکاری جدید میان تصمیم گیرندگان کلیدی در حوزه های مختلف و کسب دانش از آخرین یافته های تحقیقاتی و تاثیرات آتی آن هاست.

 

رشته های اسلامی مرتبط با این همایش به شرح ذیل اعلام شده اند:

اصول فقه اسلامی، فقه اسلامی، اقتصاد اسلامی، مدیریت اسلامی، قوانین اسلامی، قوانین شریعت، اخلاق اسلامی و اخلاق کاری، کارآفرینی اسلامی، مدیریت روانشناسی اسلامی، رهبری و دعوت، عقیده و فلسفه، مسائل مربوط به اقتصاد اسلامی، مطالعات اسلامی، قرآن و سنت، اصول دین و مقایسه ادیان.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha