چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام عرب زاده

حوزه/ معاون آموزش و واحدهای آموزشی حوزه کرمان از برگزاری امتحانات شفاهی پایه ششم طلاب کرمان توسط اساتید سطح عالی این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا عرب زاده، معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رابطه با برگزاری امتحانات شفاهی در این استان گفت: تصمیم بر این است پنج شنبه هر هفته امتحان شفاهی پایه ششم در کرمان برگزار شود.

وی ادامه داد: تا به حال امتحانات شفاهی پایه ششم طلاب کرمان توسط اساتید قم انجام می شد؛ اما قرار بر این شده است که این امتحان نیز مانند امتحان شفاهی پایه سوم توسط اساتید سطح عالی کرمان انجام گردد.

حجت الاسلام عرب زاده در رابطه با مکان امتحانات گفت: این امتحانات تنها در مدارس علمیه شهر کرمان برگزار میشود و طلاب شهرستانهای دیگر استان برای گذراندن امتحان بعد از ثبت نام باید در شهر کرمان حاضر شوند.

وی درباره چگونگی ثبت نام افزود: طلاب حائز شرایط و داوطلب شرکت در آزمون شفاهی بایستی به معاونین آموزش مدارسی که در آن درحال تحصیل هستند مراجعه و ثبت نام کنند.

معاون آموزش و واحدهای آموزشی حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: پنج شنبه این هفته 21 دی ماه اولین آزمون شفاهی پایه ششم از طلاب مدرسه امام مهدی (عج) در همین مدرسه برگزار میشود و سعی بر این است که هر هفته در یکی از مدارس این آزمون برقرار باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha