شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسناتی

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی گفت: ما گله مند هستیم و از دولت، مجلس و قوه قضاییه می خواهیم که عدالت در این کشور برقرار شود، مردم در سختی ها صبوری می کنند اما تحمل بی عدالتی و تبعیض را ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خمینی شهر، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی صبح امروز در میان جمعی از مردم ولایت مدار که علیه اغتشاشات اخیر و برخی از فتنه گران که در قالب سوءاستفاده از اقوام، اقدام به تخریب امول عمومی کرده بودند، گفت: اقشار و قوم های مختلف در سراسر کشور اسلامی این روزها بار دیگر وحدت، عزت، عظمت، شکوه، استقلال و آزادی را به نمایش گذاشته اند و امروز در این دیار شهیدپرور، مومن و ولایتمدار همه آمدند تا اعلام کرامت و یکپارچگی را به نمایش بگذارند.
وی با بیان این مطلب که از ابتدای انقلاب با اقوام بختیاری آشنایی دارم و بیش از دو سال در استان قهرمان پرور چهارمحال و بختیاری بوده و توفیق داشته ام در کنار جوانان رشید بختیاری باشم، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس در نبرد با مزدوران ذلیلی که برای نبرد با اسلام و قرآن و تمامیت این کشور حمله کرده بود  هرگز حضور روحانیت بیدار و جوان بختیاری را در گوشه و کنار این کشور از یاد نمی بریم .
حجت الاسلام والمسلمین  حسناتی تصریح کرد: باید مسئولان قوم ها  را قدر بدانند که صفا، پاکی، هوشیاری آنها نمونه است، زنان و مردان پاک دامن و پاک طینت در این اقوام ظرفیت بی بدیل است.

وی اظهار کرد: کل کشور جایگاه همه اقوام است، مردم یکپارچه کشور بیش از 40 سال است عظمت، وحدت، شرافت و قدرت خود را در برابر دشمنان به نمایش گذاشته اند و بیگانگان را دیوانه کرده اند، یک روح در بدن همه ملت ایران وجود دارد که آن روح ایرانیت و اسلامیت است.
این استاد حوزه با اشاره به اهداف دشمن و نقشه های آنان برای حاکمیت اسلامی ابراز کرد:دشمن سال ها پیش به دنبال تکه تکه کردن کشور بود، خواب های آشفته ای دیده بودند که پس از اتحاد مردم نقشه هایشان بی اثر شد و با نقشه روبرو کردن اقوام مختلف در کشور دست به کار شدند که با بیداری و هوشیاری مردم نتوانستند نقشه خود را عملی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسناتی تصریح کرد: در دفاع مقدس و پس از آن خون همه اقوام فارس، ترک، لر، بلوچ، کرد، عرب در هم آمیخته شد و وحدت عظیمی پشت سر امام و رهبری ایستادند.
امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه آمریکای پلید و اسرائیل غاصب و رذل و عربستان کثیف که با نام اسلام بر حرمین شرفین غاصبانه حاکمیت دارند و انگلیس مزدور که فکر می کند این ملت قهرمان اسیر شما و افکار پلیدتان است خاطر نشان کرد :آیا می پندارید که شیرزنان ایرانی حیا و عفت و حجاب خود را می فروشند و تسلیم خواسته ها و نقشه های شما می شوند، ملت ایران شیعه امیرالمومنین است و مشکلات را تحمل می کند اما ذلت را نمی پذیرد.
وی  با بیان این نکته که از خدمات قوای سه گانه تشکر می کنیم، اذعان کرد: ما گله مند هستیم و از دولت، مجلس و قوه قضاییه می خواهیم که عدالت در این کشور برقرار شود، مردم در سختی ها صبوری می کنند اما تحمل بی عدالتی و تبعیض را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی در پایان با عنوان اینکه از مسئولان می خواهیم که به اقتصاد مقاومتی، مقابله با قاچاق، ایجاد اشتغال، مصرف کالای داخلی، ایجاد چرخه صنعت و کشاورزی و حمایت از علوم و فناوری که رهبر معظم انقلاب بر روی آن ها تاکید دارند، گوش دهند گفت: مسئولان قوا در رفع مشکلات مردم همت کنند که مردم بیدار و هوشیار هستند و باید مسئولان نظام صدای مستضعفان را به خوبی بشنوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha